
Citroën Racing zakończył współprace z Krisem Meeke po Rajdzie Portugalii 2018 w którym miał potężny wypadek. W oficjalnym komunikacie podano że współpraca została zakończona ze względu bezpieczeństwa.
Citroën Racing zakończył współprace z Krisem Meeke po Rajdzie Portugalii 2018 w którym miał potężny wypadek. W oficjalnym komunikacie podano że współpraca została zakończona ze względu bezpieczeństwa.
Kiedy zostałem odsunięty ze składu na Rajd Polski (2017 r.), Zaproponowałem zespołowi, żeby mój kontrakt został rozwiązany polubownie. Szefowie Citroëna odmówili. Kiedy mnie zwolnili byłem zszokowany. Najbardziej boli mnie infantylne sformułowanie komunikatu ogłaszające ich decyzję, to była niedojrzałość ich słów” – mówi Kris Meeke
Wybrane dla Ciebie
Pilot Rovanpery wsiądzie za kierownicę10 lutego 2025 Rajd Szwecji wciąż z problemami. Będzie zmiana harmonogramu?10 lutego 2025
Mówi się, że Kris Meeke, współpracując z Citroenem w 37 incydentach zniszczył w sumie 9 nadwozi o łącznej wartości 7 milionów 200 000 euro.
Treść pod reklamą
(Po wypadku w Rajdzie Sardynii 2017) Zapytałem ich, czy samochód mógłby zostać przeprojektowany, czy miałby inną charakterystykę. Patrzyli mi prosto w oczy i mówili: „Nie!”.Później inżynier odkrył coś niepoprawnego w geometrii i samej natury samochodu. Zajęło im to rok, aby wdrożyć rozwiązanie. Nowa wersja zadebiutowała w tym roku w Finlandii (gdzie Ostberg zajął drugie miejsce w klasyfikacji generalnej ). Zasadniczo coś było nie tak w projekcie (C3 WRC). Prawda nigdy nie została mi dana – Kris Meeke