Meeke liderem po pierwszej pętli – OS5 Rajd Argentyny 2019
Andreas Mikkelsen wygrał Superoes Fernet Branca, który kończył pierwszą piątkową pętlę Rajdu Argentyny 2019. Norweg wyprzedził o 1,8 sekundy duet złożony z dwóch najlepszych kierowców poprzedniego sezonu: Thierry’ego Neuville’a i Sebastiena Ogiera. Czwarte miejsce z stratą 3,1 sekundy do podium był Esapekka Lappi, a czołową piątkę z stratą 0,6 sekundy do Fina zamknął Dani Sordo.
W klasyfikacji generalnej po pierwszej piątkowej pętli prowadzi Kris Meeke z przewagą 5,4 sekundy nad drugim Neuvillem. Na trzeciej lokacie meldują się Ott Tanak i Seb Ogier, którzy tracą do Belga 1,2 sekundy. Piątą lokatę z stratą 2,2 sekundy do poprzedzającego duetu zajmuje Jari-Matti Latvala.
Treść pod reklamą
Z rywalizacji w dniu dzisiejszym po uszkodzeniu zawieszenia wycofać musiał się niestety Kajetan Kajetanowicz.

Wyniki OS5 Rajd Argentyny 2019
| 1 | 89 |
|
RC1 | 04:45.4 | ||
| 2 | 11 |
|
RC1 | 04:47.2 | + 01.8 | + 01.8 |
| 3 | 1 |
|
RC1 | 04:47.2 | + 01.8 | |
| 4 | 4 |
|
RC1 | 04:50.3 | + 03.1 | + 04.9 |
| 5 | 6 |
|
RC1 | 04:50.9 | + 00.6 | + 05.5 |
| 6 | 10 |
|
RC1 | 04:51.9 | + 01.0 | + 06.5 |
| 7 | 33 |
|
RC1 | 04:52.1 | + 00.2 | + 06.7 |
| 8 | 3 |
|
RC1 | 04:52.1 | + 06.7 | |
| 9 | 8 |
|
RC1 | 04:52.3 | + 00.2 | + 06.9 |
| 10 | 5 |
|
RC1 | 04:52.7 | + 00.4 | + 07.3 |
| 11 | 22 |
|
RC2 | 04:58.8 | + 06.1 | + 13.4 |
| 12 | 21 |
|
RC2 | 05:02.1 | + 03.3 | + 16.7 |
| 13 | 23 |
|
RC2 | 05:04.3 | + 02.2 | + 18.9 |
| 14 | 42 |
|
RC2 | 05:06.5 | + 02.2 | + 21.1 |
| 15 | 44 |
|
RC2 | 05:07.2 | + 00.7 | + 21.8 |
| 16 | 41 |
|
RC2 | 05:07.9 | + 00.7 | + 22.5 |
| 17 | 45 |
|
RC2 | 05:08.1 | + 00.2 | + 22.7 |
| 18 | 91 |
|
05:11.9 | + 03.8 | + 26.5 | |
| 19 | 46 |
|
RC2 | 05:26.7 | + 14.8 | + 41.3 |
| 20 | 92 |
|
07:22.4 | + 01:55.7 | + 02:37.0 |
Klasyfikacja generalna po OS5 Rajd Argentyny 2019
| 1 | 5 | M |
|
RC1 | 30:20.1 | |||
| 2 | 11 | M |
|
RC1 | 30:25.5 | + 05.4 | + 05.4 | |
| 3 | 8 | M |
|
RC1 | 30:26.7 | + 01.2 | + 06.6 | |
| 4 | 1 | M |
|
RC1 | 30:26.7 | + 06.6 | ||
| 5 | 10 | M |
|
RC1 | 30:28.9 | + 02.2 | + 08.8 | |
| 6 | 89 | M |
|
RC1 | 30:31.8 | + 02.9 | + 11.7 | |
| 7 | 6 | M |
|
RC1 | 30:33.9 | + 02.1 | + 13.8 | |
| 8 | 33 | M |
|
RC1 | 30:34.9 | + 01.0 | + 14.8 | |
| 9 | 4 | M |
|
RC1 | 30:45.9 | + 11.0 | + 25.8 | |
| 10 | 3 | M |
|
RC1 | 31:04.1 | + 18.2 | + 44.0 | |
| 11 | 22 | WRC2PRO |
|
RC2 | 32:10.2 | + 01:06.1 | + 01:50.1 | |
| 12 | 21 | WRC2PRO |
|
RC2 | 32:30.6 | + 20.4 | + 02:10.5 | |
| 13 | 44 | WRC2 |
|
RC2 | 33:24.1 | + 53.5 | + 03:04.0 | |
| 14 | 42 | WRC2 |
|
RC2 | 33:25.1 | + 01.0 | + 03:05.0 | |
| 15 | 45 | WRC2 |
|
RC2 | 33:45.5 | + 20.4 | + 03:25.4 | |
| 16 | 91 |
|
34:13.5 | + 28.0 | + 03:53.4 | |||
| 17 | 41 | WRC2 |
|
RC2 | 35:02.4 | + 48.9 | + 04:42.3 | |
| 18 | 46 | WRC2 |
|
RC2 | 36:06.7 | + 01:04.3 | + 05:46.6 | |
| 19 | 23 | WRC2PRO |
|
RC2 | 37:21.3 | + 01:14.6 | + 07:01.2 | |
| 20 | 92 |
|
00:00:10 | 49:46.9 | + 12:25.6 | + 19:26.8 |







