
Neuville pokazuje klasę – OS14 Rajd Walii 2019
Thierry Neuville wygrał czternastą próbę tegorocznego Rajdu Walii. Drugi był lider rajdu Ott Tanak ze stratą 0,7 sekundy do Belga. Trzeci był kolejny z kierowców Toyoty – Kris Meeke (+1,1s.). Czwarte miejsce zajął Elfyn Evans, któremu do trzeciego Meeke’a zabrakło 0,3 sekundy. Aktualny Mistrz Świata, Sebastien Ogier był piąty ze stratą 1,8 sekundy do Neuville’a.
W klasyfikacji generalnej wciąż prowadzi Ott Tanak, który ma teraz 8,1 sekundy przewagi nas Sebastienem Ogierem. Thierry Neuville traci do Francuza już zaledwie 0,4 sekundy. Czwarty Kris Meeke ma czternaście sekund straty do podium rajdu. Piąty jest Andreas Mikkelsen, który do lidera rajdu traci 37,2 sekundy.
Treść pod reklamą
Wyniki OS14 Rajd Walii 2019
1 | 11 |
![]() |
RC1 | 12:56.2 | ||
2 | 8 |
![]() |
RC1 | 12:56.9 | + 00.7 | + 00.7 |
3 | 5 |
![]() |
RC1 | 12:57.3 | + 00.4 | + 01.1 |
4 | 33 |
![]() |
RC1 | 12:57.6 | + 00.3 | + 01.4 |
5 | 1 |
![]() |
RC1 | 12:58.0 | + 00.4 | + 01.8 |
6 | 89 |
![]() |
RC1 | 13:00.7 | + 02.7 | + 04.5 |
7 | 4 |
![]() |
RC1 | 13:01.8 | + 01.1 | + 05.6 |
8 | 3 |
![]() |
RC1 | 13:05.6 | + 03.8 | + 09.4 |
9 | 7 |
![]() |
RC1 | 13:21.4 | + 15.8 | + 25.2 |
10 | 42 |
![]() |
RC1 | 13:25.1 | + 03.7 | + 28.9 |
11 | 21 |
![]() |
RC2 | 13:36.7 | + 11.6 | + 40.5 |
12 | 25 |
![]() |
RC2 | 13:42.3 | + 05.6 | + 46.1 |
13 | 91 |
![]() |
RC2 | 13:45.0 | + 02.7 | + 48.8 |
14 | 55 |
![]() |
RC2 | 13:45.1 | + 00.1 | + 48.9 |
15 | 94 |
![]() |
RC2 | 13:47.1 | + 02.0 | + 50.9 |
16 | 43 |
![]() |
RC2 | 13:47.1 | + 50.9 | |
17 | 44 |
![]() |
RC2 | 13:48.5 | + 01.4 | + 52.3 |
18 | 49 |
![]() |
RC2 | 13:50.5 | + 02.0 | + 54.3 |
19 | 92 |
![]() |
RC2 | 13:51.7 | + 01.2 | + 55.5 |
20 | 93 |
![]() |
RC2 | 13:52.3 | + 00.6 | + 56.1 |
Klasyfikacja generalna po OS14 Rajd Walii 2019
1 | 8 | M |
![]() |
RC1 | 02:10:06.6 | |||
2 | 1 | M |
![]() |
RC1 | 02:10:14.7 | + 08.1 | + 08.1 | |
3 | 11 | M |
![]() |
RC1 | 02:10:15.1 | + 00.4 | + 08.5 | |
4 | 5 | M |
![]() |
RC1 | 02:10:20.6 | + 05.5 | + 14.0 | |
5 | 89 | M |
![]() |
RC1 | 02:10:43.8 | + 23.2 | + 37.2 | |
6 | 33 | M |
![]() |
RC1 | 02:10:45.3 | + 01.5 | + 38.7 | |
7 | 3 | M |
![]() |
RC1 | 02:12:22.5 | + 01:37.2 | + 02:15.9 | |
8 | 7 | M |
![]() |
RC1 | 02:14:12.5 | + 01:50.0 | + 04:05.9 | |
9 | 42 | M |
![]() |
RC1 | 02:16:48.8 | + 02:36.3 | + 06:42.2 | |
10 | 21 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 02:17:43.0 | + 54.2 | + 07:36.4 | |
11 | 91 |
![]() |
RC2 | 02:18:26.3 | + 43.3 | + 08:19.7 | ||
12 | 55 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:18:33.8 | + 07.5 | + 08:27.2 | |
13 | 43 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:18:34.3 | + 00.5 | + 08:27.7 | |
14 | 94 |
![]() |
RC2 | 02:18:36.7 | + 02.4 | + 08:30.1 | ||
15 | 53 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:19:55.9 | + 01:19.2 | + 09:49.3 | |
16 | 92 |
![]() |
RC2 | 02:20:16.6 | + 20.7 | + 10:10.0 | ||
17 | 24 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 02:20:25.9 | + 09.3 | + 10:19.3 | |
18 | 49 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:20:29.9 | + 04.0 | + 10:23.3 | |
19 | 47 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:21:03.4 | + 33.5 | + 10:56.8 | |
20 | 46 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:21:14.7 | + 11.3 | + 11:08.1 |