
Płachytka odzyskuje drugie miejsce – OS14 Rajd Dolnośląski 2019
Bryan Bouffier wygrał przedostatni odcinek specjalny podczas sobotniej rywalizacji w 53. Rajdzie Dolnośląskim 2019. Francuz pokonał drugiego Sylwestera Płachytke o 8.6 sekundy. Trzeci czas uzyskał reprezentant ORLEN Team – Kacper Wróblewski. Kierowca Hyundaia i20 R5 wykręcił rezultat gorszy o 11.8 sekundy.
W klasyfikacji generalnej rajdu Bryan Bouffier umocnił się na prowadzeniu. Francuz prowadzi z przewagą 55.3 sekundy nad drugim Sylwesterem Płachytką. Na trzecie miejsce spadł Marcin Słobodzian. Jego strata do Bouffiera wynosi 1.03.2s.
Wyniki OS14 Rajd Dolnośląski 2019
KLASYFIKACJA NA ODCINKU | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS | STR. LID./POP |
1. | 1 |
Bouffier/Panseri
Hyundai I20 R5
|
2 | 1 | 07:33.3 | |
2. | 6 |
Płachytka/Nowaczewski
Skoda Fabia R5
|
2 | 2 | 07:41.9 | +00:08.6 +00:08.6 |
3. | 5 |
Wróblewski/Spentany
Hyundai I20 R5
|
2 | 3 | 07:45.1 | +00:11.8 +00:03.2 |
4. | 3 |
Brzeziński/Burkat
Ford Fiesta
|
Open 4WD | 1 | 07:49.1 | +00:15.8 +00:04 |
5. | 4 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 4 | 07:50.2 | +00:16.9 +00:01.1 |
6. | 2 |
Słobodzian/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 5 | 07:52.2 | +00:18.9 +00:02 |
7. | 19 |
Cieślak/Korzeniowski
Peugeot 208 R2
|
4 | 1 | 08:23.7 | +00:50.4 +00:31.5 |
8. | 8 |
Chwist/Heller
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 08:30.2 | +00:56.9 +00:06.5 |
9. | 10 |
Kabaciński/Kuśnierz
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 2 | 08:30.9 | +00:57.6 +00:00.7 |
10. | 11 |
Nowak/Grzelka
Mitsubishi Lancer EVO IX
|
Open 4WD | 3 | 08:49.7 | +01:16.4 +00:18.8 |
Klasyfikacja generalna po OS14 Rajd Dolnośląski 2019
KLASYFIKACJA PO ODCINKU | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 1 |
Bouffier/Panseri
Hyundai I20 R5
|
2 | 1 | 01:33:40 | 01:33:40 | – | |
2. | 6 |
Płachytka/Nowaczewski
Skoda Fabia R5
|
2 | 2 | 01:34:35.3 | 01:34:35.3 | +00:55.3 +00:55.3 |
1 |
3. | 2 |
Słobodzian/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 3 | 01:34:43.2 | 01:34:43.2 | +01:03.2 +00:07.9 |
-1 |
4. | 5 |
Wróblewski/Spentany
Hyundai I20 R5
|
2 | 4 | 01:35:25.8 | 01:35:25.8 | +01:45.8 +00:42.6 |
– |
5. | 4 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 5 | 01:37:40.1 | 01:37:40.1 | +04:00.1 +02:14.3 |
– |
6. | 3 |
Brzeziński/Burkat
Ford Fiesta
|
Open 4WD | 1 | 01:40:17.3 | 01:40:17.3 | +06:37.3 +02:37.2 |
– |
7. | 8 |
Chwist/Heller
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 01:41:13.8 | 01:41:13.8 | +07:33.8 +00:56.5 |
– |
8. | 10 |
Kabaciński/Kuśnierz
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 2 | 01:43:07.8 | 01:43:07.8 | +09:27.8 +01:54 |
1 |
9. | 12 |
Rowiński/Tokarska
Škoda Fabia
|
Open 4WD | 3 | 01:43:13.5 | 01:43:13.5 | +09:33.5 +00:05.7 |
-1 |
10. | 19 |
Cieślak/Korzeniowski
Peugeot 208 R2
|
4 | 1 | 01:44:11.3 | 01:44:11.3 | +10:31.3 +00:57.8 |
– |
11. | 11 |
Nowak/Grzelka
Mitsubishi Lancer EVO IX
|
Open 4WD | 4 | 01:46:52.1 | 01:46:52.1 | +13:12.1 +02:40.8 |
– |