
Szefowie Toyoty i M-Sportu jednogłośnie przyznali, że WRC musi dokonać ekspansji na rynek amerykański, chiński i rosyjski.
Oliver Cieśla, który do niedawna szefował firmie zajmującej się promocją WRC przyznał, że zorganizowanie Rajdu w USA byłoby niezwykle przydatne całemu cyklowi. W podobnym tonie wypowiadają się wspomniani na początku szefowie Toyoty i M-Sportu.
Treść pod reklamą
Millener nadmienił, że nowe miejsca w dużą ilością fanów są kluczowe dla przyspieszenia rozwoju WRC. Podkreślił również, że rajd, który można oglądać wyłącznie na ekranie nie działa na korzyść zespołów.
Podobnie wypowiedział się Adamo, który stwierdził, że seria powinna jak najszybciej odwiedzić trzy wspomniane wcześniej kraje.
„Myślę, że powinniśmy mieć rajd w Rosji, Chinach i Ameryce Północnej ” – dodał szef Hyundaia Andrea Adamo. „Musimy jak najszybciej odwiedzić te kraje
Niemniej na pytanie czy otwarcie na nowe miejsca i zmiana regulaminu technicznego, wpłynie na pozyskanie nowych zespołów, odparł, że powinno zacząć chronić obecne teamy, a dopiero później zacząć myśleć o kolejnych.
Źródło: sport.delfi.ee