
Alek Terlecki gotowy na drugą rundę MOTUL Gravel Cup 2022 powered by Atlas Ward
Aleksander Terlecki i Paweł Drahan wystartują w drugiej rundzie Motul Gravel Cup 2022 powered by Atlas Ward. Podczas pierwszej rundy cyklu załoga ta była najszybsza i z całą pewnością będzie chciała to powtórzyć.
Alek Terlecki stwierdził, że do startu w drugiej rundzie Motul Gravel Cup 2022 powered by Atlas Ward podchodzi jak do każdego innego startu.
Alek Terlecki
Do kolejnego startu w Motul Gravel Cup 2022 powered by Atlas Ward podchodzimy jak do każdego startu. Chcemy się jak najlepiej przygotować. Technicznie pod kątem jazdy oraz pod względem ustawień samochodu. I postaramy się jak najszybciej pojechać w dniu zawodów. Aktualnie pracujemy nad tylnym zawieszeniem samochodu, aby auto kiedy jest podniesione na odpowiednią wysokością nie było zbyt nerwowe w tylnej części.
Alek Terlecki wyraził zadowolenie z zapowiedzi Jakuba Brzezińskiego, który stoi za organizacją cyklu, że odcinki specjalne będą szybsze niz podczas pierwszej rundy.
Alek Terlecki
Ja lubię szybką jazdę, więc jeśli te próby będą szybsze to myślę, że będzie jeszcze bardziej ciekawie. Oczywiście do specyfiki rajdu trzeba też ustawić auto w odpowiedni sposób i potrenować. Cieszę się, że będzie szybciej.
Terleckiemu bardzo podoba się inicjatywa jaką jest cykl Motul Gravel Cup 2022 powered by Atlas Ward. Dzięki temu może trenować na szutrowej nawierzchni blisko swojego miejsca zamieszkania.
Alek Terlecki
Cykl Motul Gravel Cup 2022 powered by Atlas Ward bardzo mi się podoba, bo pozwala nam on trenować blisko na szutrowej nawierzchni. Poza tym jest wiele hop na prostych, ale też w zakrętach co pozwala się odpowiednio przygotować do Rajdu Polski.
Alek Terlecki podczas pierwszej rundy Motul Gravel Cup 2022 powered by Atlas Ward oddał najdłuższy skok na Colin’s Crest MyBestPharm Jump. Jak będzie tym razem?
Alek Terlecki
Jest to fajna zabawa, dla nas jako załogi i dla kibiców. Wiadomo, że jest to widowiskowe i podoba się wszystkim, ale Kuba Brzeziński zapowiadał, że skoki będą teraz wysokie, a nie długie więc zobaczymy. Przy tego typu skokach powinniśmy szanować konstrukcje samochodu oraz swoje własne kręgosłupy.