Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
Rajd NadwiślańskiRAJDYRSMP

Bracia Szejowie wracają na asfalt. Pora na Rajd Nadwiślański

Bracia Szejowie wracają na asfalt. Pora na Rajd Nadwiślański

Cykl Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2021 wraca na nawierzchnię, od której pierwotnie miała się rozpocząć rajdowa rywalizacja w polskim czempionacie. Rajd Nadwiślański był drugą tegoroczną imprezą, która nie mogła odbyć się w pierwszym planowanym terminie, ale dzięki wysiłkom organizatorów, impreza z bazą w Puławach wraca do kalendarza. W dniach 16-17 lipca załoga Jarosław Szeja / Marcin Szeja, razem z polską czołówką zmierzy się z odcinkami specjalnymi trzeciej rundy ProfiAuto RSMP.

Dla reprezentantów Hyundai Poland Racing będzie to powrót w okolice Puław po dłuższej przerwie, od sezonu 2014. Start w tegorocznej edycji Rajdu Nadwiślańskiego będzie dla duetu z Ustronia debiutem w Hyundaiu i20 R5 na nawierzchni asfaltowej. Po dwóch szutrowych rundach mistrzostw Polski, z dorobkiem 15 punktów, jakie zdobyli za 6. miejsce wywalczone w Mikołajkach, teraz na oficjalnej ceremonii startu stawią się, jako 11 załoga klasyfikacji generalnej.
Zgodnie z deklaracjami, w Puławach stawi się cała krajowa czołówka, co zapowiada ogromne emocje w inauguracji asfaltowej części sezonu. Harmonogram rajdu składa się z ośmiu odcinków specjalnych, a co ciekawe, wszystkie rozegrane zostaną w sobotę 17 lipca. Ich łączny dystans będzie liczył prawie 120 km, podzielonych na dwie pętle. Najdłuższe z prób, Wilków i Urzędów, mają liczyć odpowiednio, 18,00 i 17,21 km. W drodze do linii mety w Puławach, załogi tylko raz odwiedzą strefę serwisową w Puławskim Parku Naukowym.

Jarosław Szeja

Rywalizacja na luźnej nawierzchni przyniosła nam ogromną dawkę emocji, ale cieszę się z perspektywy powrotu na asfalty. Start w Rajdzie Nadwiślańskim będzie dla nas wymagającym debiutem, z tego powodu, że dwa poprzednie starty jechaliśmy „ośką”. Odcinki Rajdu Polski i wynik, jaki osiągnęliśmy, mocno podbudował naszą pewność siebie za kierownicą Hyundaia, więc z optymizmem czekamy na puławskie asfalty. Rajd ma nietypową, bardzo kompaktową jednodniową formę, ale rywalizacja na ośmiu odcinkach też może mieć sprinterski charakter. Z pewnością będzie to bardzo pracowity dzień. Za zespołem pierwsze asfaltowe treningi, a w planach jeszcze kilka dni testowych, więc będziemy dobrze przygotowani na to wyzwanie. Cieszymy się, że dzięki zaufaniu naszych partnerów, ponownie możemy wsiąść do i20 R5 i razem z Hyundai Poland Racing na twardej nawierzchni kontynuować przygodę w RSMP 2021. Do zobaczenia na odcinkach!

Partnerami załogi są: GK Forge, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Gastro Boss, Erdol Haus, Polsprzęt, Millers Oils Polska, Kowax, Gulf Race Fuels Distribution EU, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Silesia Business Hub, 2Brally i Hyundai Poland Racing.



Wybrane dla Ciebie