
Mimo tego, że Elfyn Evans wygrał pierwszy popołudniowy OS „Hof-Finnskog 2”, to właśnie Jarri Matti Latvala objął prowadzenie w Rajdzie Szwecji. Walijczyk wygrał o 3,7 sekudny z Latvalą, trzeci czas wykręcił Teemu Suninen z M-Sportu, tracąc 1,9 sekundy do swojego rodaka i 5,6 sekundy do Evansa. Duże ilości szutru wychodzącego spod śniegu sprawiły, że odcinek zrobił się bardzo śliski i nieprzewidywalny. Przekonali się o tym Thierry Neuville i Esapekka Lappi, którzy obrócili się na oesie (Neuville 2 razy)
Spory ścisk panuje w generalce, Latvala ma przewagę 1,8 sekundy nad Suninenem i 3,7 sekundy nad trzecim Tanakiem. Czwarty za stratą 22 sekund do lidera jest Mikkelsen prowadzący z Meekiem o 9,9 sekundy.
Treść pod reklamą
Wyniki OS 4 Rajd Szwecji 2019
1 | 33 |
![]() |
RC1 | 10:02.8 | ||
2 | 10 |
![]() |
RC1 | 10:06.5 | + 03.7 | + 03.7 |
3 | 3 |
![]() |
RC1 | 10:08.4 | + 01.9 | + 05.6 |
4 | 7 |
![]() |
RC1 | 10:12.1 | + 03.7 | + 09.3 |
5 | 5 |
![]() |
RC1 | 10:14.1 | + 02.0 | + 11.3 |
6 | 8 |
![]() |
RC1 | 10:15.8 | + 01.7 | + 13.0 |
7 | 89 |
![]() |
RC1 | 10:16.7 | + 00.9 | + 13.9 |
8 | 19 |
![]() |
RC1 | 10:17.4 | + 00.7 | + 14.6 |
9 | 42 |
![]() |
RC2 | 10:25.9 | + 08.5 | + 23.1 |
10 | 25 |
![]() |
RC2 | 10:31.1 | + 05.2 | + 28.3 |
11 | 1 |
![]() |
RC1 | 10:31.3 | + 00.2 | + 28.5 |
12 | 92 |
![]() |
RC1 | 10:33.7 | + 02.4 | + 30.9 |
13 | 4 |
![]() |
RC1 | 10:38.7 | + 05.0 | + 35.9 |
14 | 11 |
![]() |
RC1 | 10:39.4 | + 00.7 | + 36.6 |
15 | 37 |
![]() |
RC1 | 10:42.3 | + 02.9 | + 39.5 |
16 | 21 |
![]() |
RC2 | 10:43.1 | + 00.8 | + 40.3 |
17 | 41 |
![]() |
RC2 | 10:45.2 | + 02.1 | + 42.4 |
18 | 26 |
![]() |
RC2 | 12:24.8 | + 01:39.6 | + 02:22.0 |
19 | 34 |
![]() |
RC2 | 12:25.7 | + 00.9 | + 02:22.9 |
Klasyfikacja generalna po OS5 Rajd Szwecji 2019
1 | 10 | M |
![]() |
RC1 | 43:28.6 | |||
2 | 3 | M |
![]() |
RC1 | 43:30.4 | + 01.8 | + 01.8 | |
3 | 8 | M |
![]() |
RC1 | 43:32.3 | + 01.9 | + 03.7 | |
4 | 89 | M |
![]() |
RC1 | 43:50.5 | + 18.2 | + 21.9 | |
5 | 5 | M |
![]() |
RC1 | 44:00.4 | + 09.9 | + 31.8 | |
6 | 11 | M |
![]() |
RC1 | 44:01.9 | + 01.5 | + 33.3 | |
7 | 1 | M |
![]() |
RC1 | 44:02.2 | + 00.3 | + 33.6 | |
8 | 33 | M |
![]() |
RC1 | 44:04.4 | + 02.2 | + 35.8 | |
9 | 4 | M |
![]() |
RC1 | 44:10.0 | + 05.6 | + 41.4 | |
10 | 19 | M |
![]() |
RC1 | 44:17.4 | + 07.4 | + 48.8 | |
11 | 7 | M |
![]() |
RC1 | 44:35.1 | + 17.7 | + 01:06.5 | |
12 | 42 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 45:21.9 | + 46.8 | + 01:53.3 | |
13 | 21 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 45:50.5 | + 28.6 | + 02:21.9 | |
14 | 92 |
![]() |
RC1 | 46:17.5 | + 27.0 | + 02:48.9 | ||
15 | 41 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 46:28.6 | + 11.1 | + 03:00.0 | |
16 | 25 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 47:55.8 | + 01:27.2 | + 04:27.2 | |
17 | 37 |
![]() |
RC1 | 48:01.4 | + 05.6 | + 04:32.8 | ||
18 | 34 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 48:06.8 | + 05.4 | + 04:38.2 | |
19 | 26 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 51:29.6 | + 03:22.8 | + 08:01.0 |