Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AKTUALNOŚCIRAJDY

M-Sport prezentuje Fiestę R1

Jeszcze nie zdążyliśmy ochłonąć po premierze nowej Fiesty R5, młodzi zawodnicy nie zdążyli się wjeździć w najświeższą Fiestę R2, a M-Sport znowu przymierza się do wypuszczenia kolejnej rajdówki.

Tym razem będzie to pojazd o zdecydowanie mniejszej mocy, niż inne tegoroczne premiery Brytyjczyków. Fiesta R1, stworzona na bazie cywilnego modelu Forda Fiesty ST, będzie dysponowała mocą rzędu 150 koni mechanicznych. Wyposażona będzie w silnik EcoBoost o pojemności 999cc i pięciobiegową skrzynię. Na zawieszenie złożą się amortyzatory Bilsten i sprężyny Eibach. Za stworzenie Fiesty R1 po raz kolejny będzi odpowiadał krakowski oddział M-Sportu Poland.

Nowa broń M-Sportu będzie mogła rywalizować w klasie RC5, czyli najsłabszych możliwych ośkach. Kategoria ta nie startuje ani w WRC, ani w ERC, co sugeruje, że Brytyjczycy tym razem zamierzają podbić lokalne podwórka. Koszt nowej Fiesty będzie się wahał od 26 990 (za sam conversion kit) do 45 990 euro (za całą rajdówkę).

To najnowszy samochód, który zostanie opracowany w M-Sport Polska i kolejny projekt, z którego wszyscy jesteśmy bardzo dumni. Ta sama pasja i wysiłek włożony w projekt zupełnie nowego Forda Fiesty R2 weszły do ​​tego samochodu. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, kto zaimponuje za kierownicą.

Pierwszym szczeblem w drabince kariery jest Ford Fiesta R1, idealny samochód dla tych, którzy rozpoczynają przygodę z rajdami. W tym samochodzie przyszłe gwiazdy, uczą się umiejętności, które mogą doprowadzić ich do najwyższego poziomu. Ten sam samochód można łatwo rozbudować do najnowszej specyfikacji R2. A gdy kierowca będzie gotowy, przejdzie do Forda Fiesty R5, a może nawet WRC!

-mówił Maciej Woda, dyrektor M-Sport Polska

z kolei menedżer M-Sportu, Gerrard Quin powiedział:

Nasz skład Ford Fiesta w rajdach został całkowicie odświeżony dzięki wprowadzeniu nowej Fiesty R1, R2 i R5, odzwierciedlającej najmłodszą linię produktów, która może konkurować w rajdach krajowych i międzynarodowych. To żywy przykład demokratyzacji naszych osiągów, gdzie kierowcy prywatni mogą rywalizować i wygrywać rajdy na całym świecie w Fordzie

 



Wybrane dla Ciebie