
Sylwester Płachytka który wrócił do rywalizacji po wczorajszej awarii notuje bardzo dobre czasy na niemieckich szutrach. Kierowca Forda Fiesty R5 wykręcił czwarty czas na piątym oesie oraz szósty czas na szóstym odcinku specjalnym.
W klasyfikacji generalnej na prowadzeniu jest Fabian Kreim który wygrał szósty oes. Niemiec prowadzi nad drugim Kahle Matthiasem w generalce o 30.1 sekundy.
W czołowej dziesiątce Rajdu mamy trzech Polaków! Na siódmym miejscu plasuje się zespół Subaru Poland Rally Team czyli Marcin Słobodzian oraz Grzegorz Dachowski. Załoga Subaru zajęła dziewiąta i ósmą pozycje na kolejno piątym i szóstym oesie. Warto dodać że Słobodzian jest liderem w klasie NR4.
Na ósmej pozycji znajduje się Daniel Chwist oraz Dariusz Burkat w Hyundaiu I20 R5. A dziewiąty jest Maciej Stolarski.
Klasyfikacja generalna po OS6
1. | ![]() 3 |
Kreim Fabian – Christian F. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 50:49.1 | ||
2. | ![]() 2 |
Kahle Matthias – Doerr C. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 51:19.2 | +30.1 +30.1 |
|
3. | ![]() 4 |
Orsák J. – Žáková J. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 51:23.2 | +34.1 +4.0 |
|
4. | ![]() 1 |
Grøndal A. – Eilertsen R. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 51:46.6 | +57.5 +23.4 |
|
5. | ![]() 14 |
Kiss Ferenc – Patkó G. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 52:43.1 | +1:54.0 +56.5 |
|
6. | ![]() 5 |
Poulsen K. – Frederiksen O. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 53:54.9 | +3:05.8 +1:11.8 |
|
7. | ![]() 25 |
Słobodzian M. – Dachowski G. Subaru Impreza STi N15 |
RC2 | 54:26.4 | +3:37.3 +31.5 |
|
8. | ![]() 9 |
Chwist Daniel – Burkat D. Hyundai i20 R5 |
RC2 | 55:03.4 | +4:14.3 +37.0 |
|
9. | ![]() 28 |
Stolarski M. – Dzienis B. Mitsubishi Lancer Evo IX |
RC2 | 55:20.0 | +4:30.9 +16.6 |
|
10. | ![]() 10 |
Schwedt Roman – Wenzel M. Peugeot 207 S2000 |
RC2 | 55:33.7 | +4:44.6 +13.7 |
|
11. | ![]() 11 |
Olsen A. – Eilertsen R. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 55:56.3 | +5:07.2 +22.6 |
|
12. | ![]() 19 |
Liebehenschel D. – Drüge M. Mitsubishi Lancer Evo VII |
C18 | 56:21.5 | +5:32.4 +25.2 |
|
13. +1 |
![]() 8 |
Gassner sen. H. – Kramer J. Mitsubishi Lancer Evo X |
C18 | 56:29.7 | +5:40.6 +8.2 |
|
14. −1 |
![]() 33 |
Cais Erik – Krajča Ondřej Peugeot 208 R2 |
RC4 | 56:37.1 | +5:48.0 +7.4 |
|
15. | ![]() 27 |
Bækkevold B. – Fredriksen D. Mitsubishi Lancer Evo IX |
C18 | 56:40.2 | +5:51.1 +3.1 |
|
16. +1 |
![]() 13 |
Kurka Tomáš – Vajík K. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 56:46.2 | +5:57.1 +6.0 |
|
17. −1 |
![]() 24 |
Polak K. – Włoch Ł. Mitsubishi Lancer Evo IX |
C18 | 56:53.4 | +6:04.3 +7.2 |
|
18. | ![]() 17 |
Sýkora Jan – Palivec Š. Mitsubishi Lancer Evo IX R4 |
C18 | 57:20.5 | +6:31.4 +27.1 |
|
19. +1 |
![]() 40 |
Poletyło P. – Grzywaczewski B. BMW 318 iS E36 |
C18 | 57:28.9 | +6:39.8 +8.4 |
|
20. −1 |
![]() 18 |
Ramonat R. – Phieler S. Mitsubishi Lancer Evo VII |
F01 | 57:49.2 | +7:00.1 +20.3 |
|
21. | ![]() 35 |
Stensbøl L. – Stensbøl M. Peugeot 208 R2 |
RC4 | 58:08.2 | +7:19.1 +19.0 |
|
22. | ![]() 50 |
Trysnes Kenneth – Olsen K. Subaru Impreza STi N16 |
RC2 | 58:57.5 | +8:08.4 +49.3 |
|
23. +2 |
![]() 20 |
Milde Ken – Möhrpahl H. Mitsubishi Lancer Evo VIII |
C18 | 59:14.9 | +8:25.8 +17.4 |
|
24. −1 |
![]() 54 |
Bubik K. – Korzeniewski R. BMW 320 E46 |
C18 | 59:15.0 | +8:25.9 +0.1 |
|
25. −1 |
![]() 34 |
Oldrati Enrico – De Guio E. Peugeot 208 R2 |
RC4 | 59:27.7 | +8:38.6 +12.7 |
|
26. | ![]() 51 |
Hankiewicz P. – Hryniuk J. Subaru Impreza STi |
C18 | 59:51.0 | +9:01.9 +23.3 |
|
27. | ![]() 31 |
Sulzinger R. – Kiefer L. Ford Fiesta R2 |
RC4 | 1:01:06.2 | +10:17.1 +1:15.2 |
|
28. | ![]() 75 |
Bell R. – Garrod D. Ford Fiesta 1.6 |
C16 | 1:01:21.1 | +10:32.0 +14.9 |
|
29. +1 |
![]() 16 |
Petersen Jan – Kvick J. Volkswagen Polo MK4 S2000 |
RC2 | 1:01:30.6 | +10:41.5 +9.5 |
|
30. −1 |
![]() 45 |
Czekan B. – Trzaska S. Mitsubishi Lancer Evo VI |
C18 | 1:01:45.1 | +10:56.0 +14.5 |
|
31. | ![]() 46 |
Fechner Robby – Pitzk F. Mitsubishi Lancer Evo VI |
F01 | 1:02:32.3 | +11:43.2 +47.2 |
|
32. | ![]() 39 |
Scheidhammer A. – Regner A. Opel Astra GTC CDTi |
F04 | 1:02:55.8 | +12:06.7 +23.5 |
|
33. | ![]() 77 |
Baikov Klim – Kleshchev A. Lada VAZ 2105 |
C16 | 1:02:57.2 | +12:08.1 +1.4 |
|
34. +3 |
![]() 6 |
Gassner jun. H. – Mayrhofer U. Mitsubishi Lancer Evo X |
C18 | 1:03:06.5 | +12:17.4 +9.3 |
|
35. +1 |
![]() 30 |
Dunovský V. – Navrátil J. Peugeot 208 R2 |
RC4 | 1:03:13.2 1:00 |
+12:24.1 +6.7 |
|
36. −2 |
![]() 48 |
Klemund Dirk – Bemmann J. Subaru Impreza STi N12 |
F01 | 1:03:16.7 | +12:27.6 +3.5 |
|
37. −2 |
![]() 74 |
Zagon Wiesław – Ragiel D. Renault Clio Sport |
C17 | 1:03:27.8 | +12:38.7 +11.1 |
|
38. | ![]() 38 |
Günther Kai – Hirsch A. Citroën DS3 R3T Max |
RC3 | 1:03:53.9 | +13:04.8 +26.1 |
|
39. +2 |
![]() 41 |
Heilborn Nick – Meier Rene BMW M3 E36 |
F04 | 1:03:58.4 | +13:09.3 +4.5 |
|
40. | ![]() 67 |
Dudziński P. – Binięda A. Opel Astra |
C17 | 1:04:05.6 | +13:16.5 +7.2 |
|
41. +1 |
![]() 76 |
Pawłowski A. – Pawłowski M. Honda Civic |
C16 | 1:04:25.6 | +13:36.5 +20.0 |
|
42. −3 |
![]() 52 |
Gerber Michael – Hanke Sven Subaru Impreza GT Turbo |
F01 | 1:04:35.2 | +13:46.1 +9.6 |
|
43. +1 |
![]() 56 |
Helin Stefan – Seel Annie Opel Ascona A |
K | 1:05:08.6 | +14:19.5 +33.4 |
|
44. −1 |
![]() 49 |
Stock Uwe – Sitz Steffen Subaru Impreza STi |
C18 | 1:05:09.7 | +14:20.6 +1.1 |
|
45. | ![]() 59 |
Müller Werner – Trabs J. BMW 318 iS E30 |
F05 | 1:05:18.4 | +14:29.3 +8.7 |
|
46. | ![]() 61 |
Brunke T. – Knüpfer B. Volkswagen Golf III GTi 16V |
F05 | 1:05:19.7 | +14:30.6 +1.3 |
|
47. | ![]() 79 |
Weidner Jan – Petzold N. Lada VAZ 2105 VFTS |
C16 | 1:06:05.2 | +15:16.1 +45.5 |
|
48. +2 |
![]() 15 |
Płachytka S. – Nowaczewski J. Ford Fiesta R5 (SR) |
RC2 | 1:06:09.9 | +15:20.8 +4.7 |
|
49. −1 |
![]() 62 |
Sonntag Rigo – Burkhardt J. Honda Civic Type-R |
F05 | 1:06:16.5 | +15:27.4 +6.6 |
|
50. +1 |
![]() 23 |
Richter Dirk – Vogel Anja Mitsubishi Lancer Evo VI (SR) |
C18 | 1:08:06.8 | +17:17.7 +1:50.3 |
|
51. +2 |
![]() 22 |
Eriksson Jan – Eriksson M. Subaru Impreza STi |
F01 | 1:09:23.9 0:20 |
+18:34.8 +1:17.1 |
|
52. +3 |
![]() 73 |
Perkowski R. – Janusz L. Renault Clio Sport (SR) |
C17 | 1:10:28.1 | +19:39.0 +1:04.2 |
|
53. −4 |
![]() 78 |
Rüdiger C. – Reichmann S. Lada VAZ 2105 VFTS |
C16 | 1:11:15.0 | +20:25.9 +46.9 |
|
54. | ![]() 81 |
Király Gábor – Molnár A. Lada VAZ 2105 VFTS |
C16 | 1:11:25.7 3:00 |
+20:36.6 +10.7 |
|
55. +4 |
![]() 44 |
Klein Rafael – Kaiser J. BMW M3 E36 (SR) |
F04 | 1:11:25.9 0:10 |
+20:36.8 +0.2 |
|
56. +1 |
![]() 65 |
Gerstenberger M. – Borack H. Volvo 240 |
F04 | 1:11:38.3 | +20:49.2 +12.4 |
|
57. +4 |
![]() 37 |
Šimík Filip – Šimík M. Ford Fiesta R2 |
RC4 | 1:11:52.8 | +21:03.7 +14.5 |
|
58. −6 |
![]() 88 |
Grimm T. – Jungnickel A. Trabant P601 |
F07 | 1:11:56.8 | +21:07.7 +4.0 |
|
59. −3 |
![]() 70 |
Kotalewicz J. – Sadowski A. Opel Astra GSi 16V |
C17 | 1:12:05.7 | +21:16.6 +8.9 |
|
60. | ![]() 90 |
Kaiser M. – Stützer C. Trabant P601 |
F07 | 1:13:10.5 | +22:21.4 +1:04.8 |
|
61. +1 |
![]() 86 |
Neumann Uwe – Strasse Dirk Mitsubishi Colt 16V |
F05 | 1:13:15.5 | +22:26.4 +5.0 |
|
62. +1 |
![]() 85 |
Schulze F. – Pfützenreuter A. Suzuki Swift Sport |
F05 | 1:13:34.9 | +22:45.8 +19.4 |
|
63. +3 |
![]() 63 |
Böhm Thomas – Sommer A. Opel Kadett GSI 16V (SR) |
F05 | 1:17:01.0 | +26:11.9 +3:26.1 |
|
64. +1 |
![]() 89 |
Eichhorst E. – Vach J. Trabant P601 |
F07 | 1:17:38.0 | +26:48.9 +37.0 |
|
65. −1 |
![]() 83 |
Wenger Enrico – Wenger H. Peugeot 106 XSI |
G10 | 1:18:05.0 | +27:15.9 +27.0 |
|
66. +1 |
![]() 36 |
Eson Brådhe J. – Hellstadius A. Peugeot 208 R2 (SR) |
RC4 | 1:19:51.9 | +29:02.8 +1:46.9 |
|
67. +1 |
![]() 43 |
Rodewald P. – Eichenauer M. Volvo 242 (SR) |
F04 | 1:20:32.5 | +29:43.4 +40.6 |