
Huttunen wywozi ze Śląska ważne zwycięstwo! – OS5-7 Rajd Śląska 2020
Właśnie zakończył się Rajd Śląska 2020! Zmagania, chociaż rozłożone tylko na jeden dzień, trzymały nas w napięciu od startu aż do mety. Ostatecznie bardzo cenne zwycięstwo ze Śląska wywozi rewelacyjny Jari Huttunen! Fin dzięki temu jest już bardzo blisko zgarnięcia tytułu Mistrza Polski! Poniżej mamy dla was podsumowanie OS5-7 Rajdu Śląska 2020
OS5 Rajd Śląska 2020
Druga pętla rozpoczęła się od mocnego ataku Huttunena, który odpowiadał na bardzo dobre tempo Grzyba z końcówki pierwszej pętli. Fin pokonał piątą próbę 4,6 sekundy szybciej od Polaka i wrócił tym samym na fotel lidera rajdu. Trzecią pozycję zgarnął Marcin Słobodzian, który nie rzucał słów na wiatr w przerwie między pętlami, gdy zapowiadał ostrą walkę. Szalenie zacięta rywalizacja między Kasperczykiem i Byśkiniewiczem doprowadziła ich do zanotowania identycznych czasów na OS5!
OS6 Rajd Śląska 2020
Ofensywa Huttunena trwała w najlepsze także na szóstej próbie! Tutaj jednak między niego, a Grzyba, wcisnął się jeszcze Kacper Wróblewski. Kierowca Orlen Teamu tym samym potwierdził, że gdyby nie poważne problemy techniczne nękające go od samego rana, mógłby rywalizować w czubie stawki. Huttunen był od niego szybszy o 1,4 sekundy. Grzybowi „dołożył” z kolei 1,9 sekundy. Wysoko, bo na czwartej lokacie, ponownie Marcin Słobodzian. Tego kierowcę również bardzo chcielibyśmy widzieć w czołówce generalki tej imprezy. Czołową piątkę zamknął Tomek Kasperczyk.
OS7 Rajd Śląska 2020
Fińska załoga Jari Huttunen i Mikko Lukka dalej dominowała podczas drugiej pętli i pewnie sięgnęli po komplet punktów na Power Stage i tym samym zgarnęli pełną pulę w drugiej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski – Rajdzie Śląska 2020. Drugi czas wykręcił Grzegorz Grzyb który stracił do kierowcy Hyundaia i20 R5 1.3 sekundy. Na trzecim miejscu uplasowali się Kacper Wróblewski i Jakub Wróbel ze stratą 2.1 sekundy. Czwarty miejsce należy do Marcina Słobodziana i Roberta Hundli. Punkcik na swoje miejsce za piąte miejsce na Power Stage zapisze Tomek Kasperczyk.
Klasyfikacja generalna – Rajd Śląska 2020
KLASYFIKACJA PO ODCINKU | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 1 |
Huttunen/Lukka
Hyundai I20 R5
|
2 | 1 | 52:30.5 | 52:30.5 | – | |
2. | 2 |
Grzyb/Poradzisz
Škoda Fabia Rally2 Evo
|
2 | 2 | 52:37.8 | 52:37.8 | +00:07.3 +00:07.3 |
– |
3. | 5 |
Kasperczyk/Syty
Volkswagen Polo R5
|
2 | 3 | 53:02.8 | 53:02.8 | +00:32.3 +00:25 |
– |
4. | 7 |
Byśkiniewicz/Cieślar
Hyundai I20 R5
|
2 | 4 | 53:11.8 | 53:11.8 | +00:41.3 +00:09 |
– |
5. | 3 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 5 | 53:37.1 | 53:37.1 | +01:06.6 +00:25.3 |
– |
6. | 22 |
Jurecki/Trela
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 1 | 54:27 | 54:27 | +01:56.5 +00:49.9 |
– |
7. | 11 |
Kołtun/Pleskot
Ford Fiesta R5
|
2 | 6 | 54:28.6 | 54:28.6 | +01:58.1 +00:01.6 |
– |
8. | 12 |
Chwist/Heller
Volkswagen Polo GTI R5
|
2 | 7 | 54:39.6 | 54:39.6 | +02:09.1 +00:11 |
– |
9. | 15 |
Szeja/Szeja
Subaru Impreza
|
Open 4WD | 2 | 55:01.8 | 55:01.8 | +02:31.3 +00:22.2 |
– |
10. | 23 |
Chuchała/Włoch
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 3 | 55:03.3 | 55:03.3 | +02:32.8 +00:01.5 |
– |
11. | 9 |
Chwietczuk/Baran
Škoda Fabia Rally2 Evo
|
2 | 8 | 54:46.8 +00:30 |
55:16.8 | +02:46.3 +00:13.5 |
– |
12. | 8 |
Nowak/Grzelka
Ford Fiesta R5
|
2 | 9 | 54:55.4 +00:30 |
55:25.4 | +02:54.9 +00:08.6 |
– |
13. | 6 |
Słobodzian/Hundla
Hyundai I20 R5
|
2 | 10 | 56:20.7 | 56:20.7 | +03:50.2 +00:55.3 |
1 |
14. | 4 |
Wróblewski/Wróbel
Škoda Fabia Rally2 Evo
|
2 | 11 | 56:21.2 | 56:21.2 | +03:50.7 +00:00.5 |
1 |
15. | 16 |
Terlikowski/Burkat
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 4 | 56:38.5 | 56:38.5 | +04:08 +00:17.3 |
-2 |
16. | 27 |
Pryczek/Pryczek
Subaru Impreza GC8 555
|
HR2 | 1 | 57:28.9 | 57:28.9 | +04:58.4 +00:50.4 |
– |
17. | 50 |
Lesiak/Biernot
BMW M3
|
Open 2WD | 1 | 58:35.8 | 58:35.8 | +06:05.3 +01:06.9 |
– |
18. | 32 |
Lubiak/Borko
Peugeot 208 R2
|
4 | 1 | 58:45 | 58:45 | +06:14.5 +00:09.2 |
1 |
19. | 33 |
Typa/Gospodarczyk
Peugeot 208 R2
|
4 | 2 | 58:39 +00:10 |
58:49 | +06:18.5 +00:04 |
1 |
20. | 41 |
Gazda/Mikuliszyn
Peugeot 208 R2
|
4 | 3 | 58:54.8 | 58:54.8 | +06:24.3 +00:05.8 |
-2 |
21. | 47 |
Rusin/Ferdek
BMW M3
|
Open 2WD | 2 | 59:03.4 | 59:03.4 | +06:32.9 +00:08.6 |
– |
22. | 35 |
Mularczyk/Paciej
Citroen DS3
|
3 | 1 | 59:04.2 +00:10 |
59:14.2 | +06:43.7 +00:10.8 |
2 |
23. | 34 |
Bonder/Gerber
Peugeot 208 R2
|
4 | 4 | 59:14.7 | 59:14.7 | +06:44.2 +00:00.5 |
– |
24. | 46 |
Teter/Marczewski
Citroen DS3
|
Open 2WD | 3 | 59:20.2 +00:10 |
59:30.2 | +06:59.7 +00:15.5 |
1 |
25. | 19 |
Kowal/Lenkowski
Mitsubishi Lancer
|
Open 4WD | 5 | 59:01.3 +00:30 |
59:31.3 | +07:00.8 +00:01.1 |
-3 |
26. | 52 |
Sroka/Woźniak
Honda Civic
|
Open 2WD | 4 | 59:35.6 | 59:35.6 | +07:05.1 +00:04.3 |
– |
27. | 38 |
Gryczyńska/Gwiazda
Ford Fiesta R2
|
4 | 5 | 59:29.7 +00:10 |
59:39.7 | +07:09.2 +00:04.1 |
– |
28. | 31 |
Cieślak/Pochroń
Peugeot 208 R2
|
4 | 6 | 59:45.2 +00:10 |
59:55.2 | +07:24.7 +00:15.5 |
1 |
29. | 43 |
Łata/Majewski
Peugeot 208 R2
|
4 | 7 | 59:57.6 | 59:57.6 | +07:27.1 +00:02.4 |
-1 |
30. | 45 |
Banasiewicz/Drahan
Peugeot 208 R2
|
4 | 8 | 01:00:12.1 | 01:00:12.1 | +07:41.6 +00:14.5 |
– |
31. | 44 |
Wrocławski/Dobrowolski
Peugeot 208 R2
|
4 | 9 | 01:00:11.4 +00:20 |
01:00:31.4 | +08:00.9 +00:19.3 |
– |
32. | 65 |
Ciombor/Borycki
Honda Civic
|
HR4 | 1 | 01:00:45.7 | 01:00:45.7 | +08:15.2 +00:14.3 |
– |
33. | 62 |
Kalinowski/Janasz
Renault Clio Sport
|
HR3 | 1 | 01:00:28.6 +00:30 |
01:00:58.6 | +08:28.1 +00:12.9 |
– |
34. | 26 |
Roefler/Bała
Subaru Impreza
|
Open 4WD | 6 | 01:01:09.6 | 01:01:09.6 | +08:39.1 +00:11 |
1 |
35. | 66 |
Różycki/Sajdak
Honda Civic
|
HR4 | 2 | 01:00:48 +00:30 |
01:01:18 | +08:47.5 +00:08.4 |
-1 |
36. | 39 |
Dominik/Daniec
Ford Fiesta R2
|
4 | 10 | 01:01:54.5 | 01:01:54.5 | +09:24 +00:36.5 |
– |
37. | 28 |
Grzywacz/Czekan
Subaru Impreza
|
HR2 | 2 | 01:01:56.9 | 01:01:56.9 | +09:26.4 +00:02.4 |
– |
38. | 68 |
Wolski/Krawiec
BMW E30
|
HR BMW | 1 | 01:02:28.5 | 01:02:28.5 | +09:58 +00:31.6 |
– |
39. | 20 |
Temple/Kłos
Toyota Celica GT4
|
Open 4WD | 7 | 01:03:26.7 | 01:03:26.7 | +10:56.2 +00:58.2 |
– |
40. | 70 |
Goździewicz/Madej-Smolarek
BMW E30
|
HR BMW | 2 | 01:03:50.9 | 01:03:50.9 | +11:20.4 +00:24.2 |
– |
41. | 56 |
Konar/Grzywaczewski
BMW E30
|
Open 2WD | 5 | 01:04:07.2 +00:10 |
01:04:17.2 | +11:46.7 +00:26.3 |
– |
42. | 10 |
Stec/Zdanowicz
Ford Fiesta R5
|
2 | 12 | 01:03:16.1 +01:10 |
01:04:26.1 | +11:55.6 +00:08.9 |
3 |
43. | 58 |
Kozłowski/Habuda
Ford Fiesta
|
Open 2WD- | 1 | 01:04:36.7 | 01:04:36.7 | +12:06.2 +00:10.6 |
-1 |
44. | 67 |
Anaszkiewicz/Tichanowicz
Honda Civic
|
HR4 | 3 | 01:04:36.8 | 01:04:36.8 | +12:06.3 +00:00.1 |
– |
45. | 63 |
Mrozek/Wolski
Renault Clio Sport
|
HR3 | 2 | 01:04:45.1 | 01:04:45.1 | +12:14.6 +00:08.3 |
-2 |
46. | 60 |
Gaciarz/Sosnowski
Nissan Sunny GTI
|
HR3 | 3 | 01:05:40.4 +00:20 |
01:06:00.4 | +13:29.9 +01:15.3 |
– |
47. | 29 |
Gaciarz/Skorupa
Toyota Celica GT4
|
HR2 | 3 | 01:06:14.5 | 01:06:14.5 | +13:44 +00:14.1 |
– |
48. | 71 |
Słupski/Mazur
BMW E30
|
HR BMW | 3 | 01:06:22.2 | 01:06:22.2 | +13:51.7 +00:07.7 |
– |
49. | 21 |
Kabaciński/Kuśnierz
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 8 | 01:06:27.7 | 01:06:27.7 | +13:57.2 +00:05.5 |
2 |
50. | 61 |
Sidor/Piczak
Opel Astra
|
HR3 | 4 | 01:09:58.6 +00:10 |
01:10:08.6 | +17:38.1 +03:40.9 |
-1 |
51. | 64 |
Smagała/Miklaszewski
Honda Civic
|
HR4 | 4 | 01:09:50.4 +00:30 |
01:10:20.4 | +17:49.9 +00:11.8 |
-1 |
52. | 30 |
Piechowicz/Zalega
Toyota Celica GT4
|
HR2 | 4 | 01:15:23.8 +01:40 |
01:17:03.8 | +24:33.3 +06:43.4 |
– |
53. | 37 |
Wilk/Pasek
Renault Clio
|
3 | 2 | 01:19:59 | 01:19:59 | +27:28.5 +02:55.2 |
– |