
Huttunen pierwszym liderem! – OS1 Rajd Świdnicki 2020
Jari Huttunen wygrał pierwszy przejazd Super OS-u po ulicach Świdnicy, dzięki czemu został liderem 48. Rajdu Świdnickiego KRAUSE 2020. Drugi czas uzyskał Grzegorz Grzyb, który stracił 1,7 sekundy do lidera klasyfikacji generalnej Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2020. Trzecie miejsce zajął Tomasz Kasperczyk ze stratą 0,3 sekundy do Grzyba. Czwarte miejsce zajął Łukasz Byśkiniewicz (+2,3 sekundy), a czołową piątkę oesu zamknął Sylwester Płachytka (+2,9 sekundy).
Najlepszy czas przejazdu uzyskał Marcin Słobodzian, lecz po karze 10 sekund doliczonej do jego czasu, zakończył on oes na jedenastej lokacie. Dokładnie taką samą karę czasową otrzymali również: Daniel Chwist, Adam Stec, Aleksander Terlecki i Balbina Gryczyńska.
Na kierowców w dniu dzisiejszym czekają jeszcze dwie próby: OS2: Walim – Michałkowa Dolna o długości 14,50 kilometra oraz drugi przejazd Super OS-u Świdnica (5,30 kilometra).
Wyniki OS1 Rajd Świdnicki 2020
1. | 1 |
Huttunen/Lukka
Hyundai I20 R5
|
2 | 1 | 03:40.5 | |
2. | 2 |
Grzyb/Poradzisz
Škoda Fabia Rally2 Evo
|
2 | 2 | 03:42.2 | +00:01.7 +00:01.7 |
3. | 4 |
Kasperczyk/Syty
Volkswagen Polo
|
2 | 3 | 03:42.5 | +00:02 +00:00.3 |
4. | 7 |
Byśkiniewicz/Cieślar
Hyundai I20 R5
|
2 | 4 | 03:42.8 | +00:02.3 +00:00.3 |
5. | 6 |
Płachytka/Nowaczewski
Škoda Fabia Rally2 Evo
|
2 | 5 | 03:43.4 | +00:02.9 +00:00.6 |
6. | 5 |
Wróblewski/Wróbel
Škoda Fabia Rally2 Evo
|
2 | 6 | 03:43.9 | +00:03.4 +00:00.5 |
7. | 21 |
Chuchała/Włoch
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 1 | 03:45.2 | +00:04.7 +00:01.3 |
8. | 3 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 7 | 03:45.3 | +00:04.8 +00:00.1 |
9. | 18 |
Jurecki/Trela
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 2 | 03:46.1 | +00:05.6 +00:00.8 |
10. | 10 |
Kołtun/Pleskot
Ford Fiesta R5
|
2 | 8 | 03:47.7 | +00:07.2 +00:01.6 |
11. | 8 |
Słobodzian/Hundla
Hyundai I20 R5
|
2 | 9 | 03:40.4 +00:10 |
-00:00.1 -00:07.3 |
12. | 12 |
Chwietczuk/Baran
Škoda Fabia Rally2 Evo
|
2 | 10 | 03:52.4 | +00:11.9 +00:12 |
13. | 16 |
Szeja/Szeja
Subaru Impreza
|
Open 4WD | 3 | 03:54.3 | +00:13.8 +00:01.9 |
14. | 22 |
Rowiński/Zapart
Škoda Fabia Evolve
|
Open 4WD | 4 | 03:55.3 | +00:14.8 +00:01 |
15. | 17 |
Terlikowski/Marciniak
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 5 | 03:55.8 | +00:15.3 +00:00.5 |
16. | 9 |
Nowak/Dachowski
Ford Fiesta R5
|
2 | 11 | 03:56.3 | +00:15.8 +00:00.5 |
17. | 11 |
Chwist/Heller
Volkswagen Polo GTI R5
|
2 | 12 | 03:47.1 +00:10 |
+00:06.6 -00:09.2 |
18. | 33 |
Mularczyk/Paciej
Citroen DS3
|
3 | 1 | 03:59.4 | +00:18.9 +00:12.3 |
19. | 30 |
Typa/Wątroba
Peugeot 208 R2
|
4 | 1 | 04:01.4 | +00:20.9 +00:02 |
20. | 15 |
Kabaciński/Kuśnierz
Škoda Fabia R5
|
2 | 13 | 04:01.9 | +00:21.4 +00:00.5 |
21. | 43 |
Kręcioch/Drewniak
Peugeot 208 R2
|
4 | 2 | 04:02.7 | +00:22.2 +00:00.8 |
22. | 37 |
Gazda/Mikuliszyn
Peugeot 208 R2
|
4 | 3 | 04:02.8 | +00:22.3 +00:00.1 |
23. | 25 |
Pryczek/Pryczek
Subaru Impreza GC8
|
HR2 | 1 | 04:04.1 | +00:23.6 +00:01.3 |
24. | 35 |
Bonder/Gerber
Peugeot 208 R2
|
4 | 4 | 04:05.4 | +00:24.9 +00:01.3 |
25. | 24 |
Kuciński/Mendoń
Subaru Impreza
|
Open 4WD | 6 | 04:05.9 | +00:25.4 +00:00.5 |
26. | 29 |
Lubiak/Borko
Peugeot 208 R2
|
4 | 5 | 04:06.5 | +00:26 +00:00.6 |
27. | 41 |
Bolek/Gaś
Peugeot 208 R2
|
4 | 6 | 04:07.6 | +00:27.1 +00:01.1 |
28. | 23 |
Terlecki/Dymurski
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 7 | 03:57.7 +00:10 |
+00:17.2 -00:09.9 |
29. | 39 |
Łata/Majewski
Peugeot 208 R2
|
4 | 7 | 04:07.8 | +00:27.3 +00:10.1 |
30. | 31 |
Cieślak/Pochroń
Peugeot 208 R2
|
4 | 8 | 04:07.9 | +00:27.4 +00:00.1 |
=30. | 44 |
Teter/Marczewski
Citroen DS3
|
Open 2WD | 1 | 04:07.9 | +00:27.4 |
32. | 50 |
Sroka/Woźniak
Honda Civic
|
Open 2WD- | 1 | 04:08.8 | +00:28.3 +00:00.9 |
33. | 14 |
Stec/Brzeziński
Ford Fiesta R5
|
2 | 14 | 03:59.4 +00:10 |
+00:18.9 -00:09.4 |
34. | 32 |
Lesiak/Biernot
BMW M3
|
Open 2WD | 2 | 04:09.4 | +00:28.9 +00:10 |
35. | 48 |
Strychalski/Olejniczak
Nissan 350Z
|
Open 2WD | 3 | 04:10.5 | +00:30 +00:01.1 |
36. | 40 |
Banasiewicz/Drahan
Peugeot 208 R2
|
4 | 9 | 04:10.9 | +00:30.4 +00:00.4 |
37. | 19 |
Kowal/Lenkowski
Mitsubishi Lancer
|
Open 4WD | 8 | 04:14.8 | +00:34.3 +00:03.9 |
38. | 45 |
Rusin/Ferdek
BMW M3
|
Open 2WD | 4 | 04:15.2 | +00:34.7 +00:00.4 |
39. | 54 |
Ciombor/Borycki
Honda Civic
|
HR4 | 1 | 04:15.7 | +00:35.2 +00:00.5 |
40. | 49 |
Sieklucki/Foltynowicz
Ford Sierra
|
Open 2WD | 5 | 04:16.3 | +00:35.8 +00:00.6 |
41. | 28 |
Majcher/Pawłowski
Subaru Legacy
|
HR2 | 2 | 04:16.6 | +00:36.1 +00:00.3 |
42. | 27 |
Wiatrak/Wiatrak
Subaru Impreza
|
HR2 | 3 | 04:16.8 | +00:36.3 +00:00.2 |
43. | 38 |
Fliśnik/Białowąs
Peugeot 208 R2
|
4 | 10 | 04:18.3 | +00:37.8 +00:01.5 |
44. | 53 |
Kula/Opałka
Renault Megane Maxi
|
HR3 | 1 | 04:18.5 | +00:38 +00:00.2 |
45. | 46 |
Zakrzewski/Janasz
BMW 130i
|
Open 2WD | 6 | 04:19.2 | +00:38.7 +00:00.7 |
46. | 42 |
Michalski/Binięda
Peugeot 208
|
4 | 11 | 04:20.7 | +00:40.2 +00:01.5 |
47. | 55 |
Smagała/Miklaszewski
Honda Civic
|
HR4 | 2 | 04:23.8 | +00:43.3 +00:03.1 |
48. | 56 |
Różycki/Sajdak
Honda Civic
|
HR4 | 3 | 04:25 | +00:44.5 +00:01.2 |
49. | 52 |
Sidor/Piczak
Opel Astra
|
HR3 | 2 | 04:25.2 | +00:44.7 +00:00.2 |
50. | 47 |
Pyra/Pyra
Honda Civic Type-R
|
Open 2WD | 7 | 04:25.4 | +00:44.9 +00:00.2 |
51. | 58 |
Pietrzyk/Kupiec
Honda Civic
|
HR4 | 4 | 04:27.4 | +00:46.9 +00:02 |
52. | 36 |
Gryczyńska/Gwiazda
Ford Fiesta R2
|
4 | 12 | 04:17.7 +00:10 |
+00:37.2 -00:09.7 |
53. | 59 |
Wolski/Krawiec
BMW E30
|
HR BMW | 1 | 04:28.7 | +00:48.2 +00:11 |
54. | 65 |
Grudka/Gut
Citroen C2R2
|
Debiutant | 1 | 04:20.3 +00:10 |
+00:39.8 -00:08.4 |
55. | 60 |
Goździewicz/Madej-Smolarek
BMW E30
|
HR BMW | 2 | 04:30.7 | +00:50.2 +00:10.4 |
56. | 34 |
Wilk/Gładysz
Renault Clio
|
3 | 2 | 04:33.3 | +00:52.8 +00:02.6 |
57. | 51 |
Gaciarz/Bywalec
Nissan Sunny GTI
|
HR3 | 3 | 04:40 | +00:59.5 +00:06.7 |
58. | 26 |
Gaciarz/Skorupa
Toyota Celica GT4
|
HR2 | 4 | 04:42.3 | +01:01.8 +00:02.3 |
59. | 61 |
Słupski/Mazur
BMW E30
|
HR BMW | 3 | 04:43.3 | +01:02.8 +00:01 |
60. | 64 |
Bal/Jamroziak
Citroen C2
|
Debiutant | 2 | 04:55 | +01:14.5 +00:11.7 |
61. | 57 |
Anaszkiewicz/Kozlowski
Honda Civic
|
HR4 | 5 | 07:33.4 | +03:52.9 +02:38.4 |