
OS 10 „Hagfors” okazał się dramatyczny dla niedoszłego lidera rajdu. Teemu Suninen przestrzelił zakręt i zatrzymał się dopiero w głębokim śniegu. Z pomocą kibiców udało mu się wydostać z zaspy, ale straty wyniosły około 1,5 minuty i młody Fin prawdopodobnie stracił szansę nawet na podium.
Po raz pierwszy w tym rajdzie, zwycięzcą odcinka został Sebastien Ogier, który pokonał o 1,9 sekundy Otta Tanaka i o 5,4 sekundy Thierry’ego Neuvilla. Warto nadmienić, że dobry czas Belga pozwolił mu awansować na 5 miejsce.
Treść pod reklamą
W generalce Tanak ma, wydawałoby się, bezpieczną, 32 sekundową przewagę nad Mikkelsenem, trzeci ze startą 49 sekund jest Evans.
Wyniki OS 10 Rajd Szwecji 2019
1 | 1 |
![]() |
RC1 | 12:33.1 | ||
2 | 8 |
![]() |
RC1 | 12:35.0 | + 01.9 | + 01.9 |
3 | 11 |
![]() |
RC1 | 12:38.5 | + 03.5 | + 05.4 |
4 | 5 |
![]() |
RC1 | 12:40.4 | + 01.9 | + 07.3 |
5 | 10 |
![]() |
RC1 | 12:41.5 | + 01.1 | + 08.4 |
6 | 4 |
![]() |
RC1 | 12:42.3 | + 00.8 | + 09.2 |
7 | 89 |
![]() |
RC1 | 12:47.3 | + 05.0 | + 14.2 |
8 | 33 |
![]() |
RC1 | 12:50.8 | + 03.5 | + 17.7 |
9 | 19 |
![]() |
RC1 | 12:52.8 | + 02.0 | + 19.7 |
10 | 68 |
![]() |
RC1 | 12:55.6 | + 02.8 | + 22.5 |
11 | 7 |
![]() |
RC1 | 13:05.2 | + 09.6 | + 32.1 |
12 | 46 |
![]() |
RC2 | 13:09.4 | + 04.2 | + 36.3 |
13 | 92 |
![]() |
RC1 | 13:09.5 | + 00.1 | + 36.4 |
14 | 47 |
![]() |
RC2 | 13:10.7 | + 01.2 | + 37.6 |
15 | 25 |
![]() |
RC2 | 13:11.8 | + 01.1 | + 38.7 |
16 | 42 |
![]() |
RC2 | 13:15.1 | + 03.3 | + 42.0 |
17 | 21 |
![]() |
RC2 | 13:15.7 | + 00.6 | + 42.6 |
18 | 37 |
![]() |
RC1 | 13:21.5 | + 05.8 | + 48.4 |
19 | 26 |
![]() |
RC2 | 13:26.8 | + 05.3 | + 53.7 |
20 | 35 |
![]() |
RC2 | 13:38.1 | + 11.3 | + 01:05.0 |
21 | 34 |
![]() |
RC2 | 13:55.5 | + 17.4 | + 01:22.4 |
22 | 3 |
![]() |
RC1 | 14:02.1 | + 06.6 | + 01:29.0 |
Klasyfikacja po OS 10 Rajd Szwecji 2019
1 | 8 | M |
![]() |
RC1 | 01:35:10.6 | |||
2 | 89 | M |
![]() |
RC1 | 01:35:44.8 | + 34.2 | + 34.2 | |
3 | 33 | M |
![]() |
RC1 | 01:35:59.6 | + 14.8 | + 49.0 | |
4 | 4 | M |
![]() |
RC1 | 01:36:05.2 | + 05.6 | + 54.6 | |
5 | 11 | M |
![]() |
RC1 | 01:36:09.5 | + 04.3 | + 58.9 | |
6 | 5 | M |
![]() |
RC1 | 01:36:11.2 | + 01.7 | + 01:00.6 | |
7 | 19 | M |
![]() |
RC1 | 01:36:26.8 | + 15.6 | + 01:16.2 | |
8 | 3 | M |
![]() |
RC1 | 01:36:39.5 | + 12.7 | + 01:28.9 | |
9 | 7 | M |
![]() |
RC1 | 01:37:26.2 | + 46.7 | + 02:15.6 | |
10 | 42 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 01:39:00.1 | + 01:33.9 | + 03:49.5 | |
11 | 46 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 01:39:26.5 | + 26.4 | + 04:15.9 | |
12 | 47 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 01:39:26.6 | + 00.1 | + 04:16.0 | |
13 | 21 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 01:39:56.8 | + 30.2 | + 04:46.2 | |
14 | 48 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 01:40:06.9 | + 10.1 | + 04:56.3 | |
15 | 92 |
![]() |
RC1 | 01:40:30.9 | + 24.0 | + 05:20.3 | ||
16 | 25 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 01:41:16.1 | + 45.2 | + 06:05.5 | |
17 | 34 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 01:43:26.8 | + 02:10.7 | + 08:16.2 | |
18 | 37 |
![]() |
RC1 | 00:00:10 | 01:44:20.9 | + 54.1 | + 09:10.3 | |
19 | 10 | M |
![]() |
RC1 | 01:45:01.0 | + 40.1 | + 09:50.4 | |
20 | 26 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 01:45:40.8 | + 39.8 | + 10:30.2 | |
21 | 1 | M |
![]() |
RC1 | 01:56:20.1 | + 10:39.3 | + 21:09.5 | |
22 | 68 |
![]() |
RC1 | 02:12:35.7 | + 16:15.6 | + 37:25.1 | ||
23 | 35 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 02:28:48.0 | + 16:12.3 | + 53:37.4 |