
To co sie dzieję na świecie w wyniku panującej Pandemii wirusa covid-19 doświadczamy na każdym etapie naszego życia. Niestety problem dotyka każdej sfery motorsportu. Szef M-Sport został zmuszony do zredukowania swojego zespołu do absolutnego minimum. Ponad 200 pracowników musiało zostać w domu. Podczas gdy bieżące prace spowalniają, zespół skupił się przy projekcie na 2022 rok.
To przerażające – powiedział Wilson – po prostu przerażające. Nie zwolniłem jeszcze nikogo i to jest dla mnie absolutnie ostateczność.
Jak zawsze absolutnym priorytetem dla mnie są moi ludzie – większa część wróciła do domu, są na urlopie i jesteśmy z nimi w kontakcie.
Chcemy, aby wszyscy wrócili do pracy tak szybko, jak to możliwe, jak tylko to się skończy. Ale to jest główny problem, po prostu nie wiemy, kiedy to się skończy na całym świecie.

M-Sport to globalny biznes, współpracujemy z ludźmi na całym świecie, a teraz nasze myśli są skierowane do wszystkich tych ludzi i ich rodzin, gdziekolwiek się znajdują.
To niespotykane czasy i tak ważne jest, aby się o siebie troszczyć”.
Aktualnie wspiera mnie 54 pracowników w bazie Cockermouth oraz zatrudniam kolejnych pracowników z domu.
Oczywiście przestrzegamy wszystkich wytycznych rządu – powiedział. Nie widziałeś czegoś takiego jak dystans społeczny to jest jak miasto duchów.
Naprawdę nie jest możliwe całkowite zamknięcie takiej firmy. Nadal mamy zamówienia, wciąż trwają prace nad samochodami R5. Ale teraz główna praca dotyczy samochodu na 2022 rok i oczywiście programu wyścigów Bentley [GT3].

Jeśli coś pozytywnego w tym wszystkim, to okazja, dzięki której możemy głębiej popracować nad samochodem na 2022 rok i robimy to.
Po stronie wyścigu mieliśmy zaplanowany 30-godzinny test dla Bentley na początku przyszłego miesiąca – to zostało przełożone, ale wciąż pracujemy nad przygotowaniami i planami
M-Sport Polska wciąż buduje i dostarcza Fiesty R2.

Dyrektor zespołu M-Sport Richard Millener dodał:
Staramy się pozostać pozytywni, jesteśmy pozytywnymi ludźmi i patrzymy na to, co możemy zrobić w przyszłości.
Jak powiedział Malcolm, samochód na 2022 rok jest teraz w centrum uwagi. Pracujemy nad kolejnym wydarzeniem [rajdem Safari], ale w rzeczywistości nie wiemy, kiedy znów zaczniemy się ścigać.
Musimy pamiętać, że inne części Europy mogą funkcjonować i musimy być gotowi z nimi współpracować i dostarczać wszystko, co potrzebne.
Pozostajemy całkowicie w rękach rządu. Oczywiście przestrzegamy wszystkich wytycznych, a zdrowie i bezpieczeństwo personelu jest absolutnie najważniejsze.
dirtfish.com
Treść pod reklamą