
Marczyk minimalnie szybszy od Kasperczyka – OS7 Rajd Śląska 2018
Miko Marczyk wygrał pierwszy odcinek drugiej pętli Rajdu Sląska 2018. Kierowca Skody Fabii pokonał drugiego Tomasza Kasperczyka o zaledwie 0.7 sekundy. Trzeci czas uzyskał Jakub Brzeziński. Kierowca Go+Cars stracił do Marczyka 2.6 sekundy. Czwarty rezultat wykręcił Zbigniew Gabryś (+10,7s). Czołową Piątkę zamyka duet Poloński/Sitek. Szósty czas wykręciła załoga Hyundaia I20 R5. Łukasz Byśkiniewicz stracił do Marczyka +23.2 sekundy. W klasyfikacji generalnej na prowadzeniu umocnił się Miko Marczyk. Kierowca Skoda Motorsport Polska nad drugim Tomaszem Kasperczykiem ma 4.4 sekundy przewagi przed dwoma ostatnimi oesami Rajdu. Wirtualne Podium zamyka Jakub Brzeziński i Kamil Kozdroń (+10.2s)
Wyniki – OS7 Rajd Śląska
KLASYFIKACJA NA ODCINKU | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS | STR. LID./POP |
1. | 2 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 1 | 10:36.4 | |
2. | 3 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 2 | 10:37.1 | +00:00.7 +00:00.7 |
3. | 1 |
Brzeziński/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 3 | 10:39 | +00:02.6 +00:01.9 |
4. | 4 |
Gabryś/Natkaniec
Ford Fiesta R5
|
2 | 4 | 10:47.1 | +00:10.7 +00:08.1 |
5. | 7 |
Poloński/Sitek
Ford Fiesta R5
|
2 | 5 | 10:54.6 | +00:18.2 +00:07.5 |
6. | 5 |
Byśkiniewicz/Wisławski
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 10:59.6 | +00:23.2 +00:05 |
7. | 8 |
Słobodzian/Dachowski
Subaru Impreza STi
|
Open N | 1 | 11:11.5 | +00:35.1 +00:11.9 |
8. | 16 |
Jurecki/Trela
Peugeot 208 VTi R2
|
4 | 1 | 11:27 | +00:50.6 +00:15.5 |
9. | 15 |
Wróblewski/Spentany
Peugeot 208 VTi R2
|
4 | 2 | 11:33 | +00:56.6 +00:06 |
10. | 11 |
Nowak/Grzelka
Mitsubishi Lancer
|
Open N | 2 | 11:35.6 | +00:59.2 +00:02.6 |
11. | 10 |
Łata/Majewski
Ford Fiesta Proto
|
Open N | 3 | 11:39 | +01:02.6 +00:03.4 |
Klasyfikacja po OS7 Rajd Śląska 2018
KLASYFIKACJA PO ODCINKU | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 2 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 1 | 46:33.4 | 46:33.4 | – | |
2. | 3 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 2 | 46:37.8 | 46:37.8 | +00:04.4 +00:04.4 |
– |
3. | 1 |
Brzeziński/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 3 | 46:43.6 | 46:43.6 | +00:10.2 +00:05.8 |
– |
4. | 4 |
Gabryś/Natkaniec
Ford Fiesta R5
|
2 | 4 | 47:15.5 | 47:15.5 | +00:42.1 +00:31.9 |
– |
5. | 7 |
Poloński/Sitek
Ford Fiesta R5
|
2 | 5 | 47:37 | 47:37 | +01:03.6 +00:21.5 |
– |
6. | 5 |
Byśkiniewicz/Wisławski
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 47:59.2 | 47:59.2 | +01:25.8 +00:22.2 |
– |
7. | 8 |
Słobodzian/Dachowski
Subaru Impreza STi
|
Open N | 1 | 48:51.2 | 48:51.2 | +02:17.8 +00:52 |
– |
8. | 16 |
Jurecki/Trela
Peugeot 208 VTi R2
|
4 | 1 | 50:16.9 +00:10 |
50:26.9 | +03:53.5 +01:35.7 |
1 |
9. | 15 |
Wróblewski/Spentany
Peugeot 208 VTi R2
|
4 | 2 | 50:34 | 50:34 | +04:00.6 +00:07.1 |
1 |
10. | 10 |
Łata/Majewski
Ford Fiesta Proto
|
Open N | 2 | 50:38.5 | 50:38.5 | +04:05.1 +00:04.5 |
-2 |