
Modlin dla Kajto, koniec rajdu dla „Colina” – OS1-2 Rajd Barbórka 2019
Kajetan Kajetanowicz pewnie wygrał oba przejazdy odcinka „Tor Modlin” rozpoczynające tegoroczny Rajd Barbórka Warszawka. Na pierwszym przejeździe za plecami Kajto znalazł się Bryan Bouffier z niemal 21 sekundami straty i Jari Huttunen z około 23,5 sekundy straty. Czwarte miejsce zajął Maciej Lubiak z 26,1 sekundy straty do zwycięzcy. Czołową piątkę oesu zamknął Rajdowy Mistrz Polski 2019 – Miko Marczyk (29,6s.).
Pierwszy oes okazał się być ostatnim dla Jakuba „Colina” Brzezińskiego. Tak wyglądał komunikat kierowcy na jego profilu na Facebooku:
„Mam dość tego samochodu. Awaria na pierwszym odcinku.
Dziękuję wszystkim za ten sezon i przepraszam, że zawiodłem wiele osób, ale taka jest ta dyscyplina.”
Na drugim oesie Kajetan Kajetanowicz wyprzedził drugiego Jari Huttunena o 13,1s. Na oesowym podium znalazł się również Bryan Bouffier (+16,1s.). Czwarty był Maciej Oleksowicz, któremu do trzeciego miejsca zabrakło jedynie 5,3 sekundy. Piątkę najszybszych kierowców znów zamknął Miko Marczyk, tym razem ze stratą 24,5 sekundy do zwycięzcy.
Po dwóch oesach naturalnie liderem jest Kajetan Kajetanowicz, który ma 36,6 sekundy przewagi nad Jari Huttunenem. Trzeci jest Bryan Bouffier ze stratą zaledwie 0,47 sekundy do fińskiego kierowcy. O podium z pewnością będą walczyć jeszcze czwarty Maciej Oleksowicz (+15,5 sekundy do podium) oraz piąty Miko Marczyk (+54,2 sekundy do lidera).
Klasyfikacja OS1 Rajd Barbórka Warszawska 2019
1. | 1 |
Kajetanowicz/Szczepaniak
Ford Fiesta
|
R1 | 1 | 04:53.97 | |
2. | 5 |
Bouffier/Brodnicki
Ford Fiesta
|
R1 | 2 | 05:14.95 | +00:20.98 +00:20.98 |
3. | 2 |
Huttunen/Lukka
Hyundai I20
|
R1 | 3 | 05:17.44 | +00:23.47 +00:02.49 |
4. | 12 |
Lubiak/Lubiak
Hyundai I20 R5
|
R1 | 4 | 05:20.15 | +00:26.18 +00:02.71 |
5. | 3 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
R1 | 5 | 05:23.61 | +00:29.64 +00:03.46 |
6. | 15 |
Ratajczyk/Szcześniak
Mitsubishi Lancer EVO X
|
R1 | 6 | 05:23.91 | +00:29.94 +00:00.3 |
7. | 66 |
Bolek/Gaś
Peugeot 208 R2
|
R3 | 1 | 05:24.37 | +00:30.4 +00:00.46 |
8. | 62 |
Chmielewski/Chmielewska
Peugeot 208
|
R3 | 2 | 05:24.78 | +00:30.81 +00:00.41 |
9. | 14 |
Oleksowicz/Sienkiewicz
Subaru Impreza GT
|
R1 | 7 | 05:25.08 | +00:31.11 +00:00.3 |
10. | 16 |
Szeja/Szeja
Subaru Impreza
|
R1 | 8 | 05:25.85 | +00:31.88 +00:00.77 |
11. | 4 |
Kuchar/Dymurski
Peugeot 208 RX
|
R1 | 9 | 05:26.74 | +00:32.77 +00:00.89 |
12. | 70 |
Pacholec/Kłos
Opel Adam
|
R3 | 3 | 05:27.53 | +00:33.56 +00:00.79 |
13. | 8 |
Byśkiniewicz/Jędraszek
Hyundai I20
|
R1 | 10 | 05:29.07 | +00:35.1 +00:01.54 |
14. | 88 |
Kula/Opałka
BMW E30 M3
|
H2 | 1 | 05:29.82 | +00:35.85 +00:00.75 |
15. | 79 |
Olchawski/Wróbel
Audi Quattro
|
H1 | 1 | 05:30.17 | +00:36.2 +00:00.35 |
16. | 17 |
Rowiński/Tokarska
Škoda Fabia Evolve
|
R1 | 11 | 05:30.53 | +00:36.56 +00:00.36 |
17. | 65 |
Łata/Majewski
Peugeot 208 VTi
|
R3 | 4 | 05:30.61 | +00:36.64 +00:00.08 |
18. | 76 |
Luty/Celiński
Subaru Legacy
|
H1 | 2 | 05:33.08 | +00:39.11 +00:02.47 |
19. | 72 |
Sroka/Załęcka
Ford Fiesta R2
|
R3 | 5 | 05:28.09 +00:05 |
+00:34.12 -00:04.99 |
20. | 11 |
Kabaciński/Kuśnierz
Ford Fiesta Proto
|
R1 | 12 | 05:33.1 | +00:39.13 +00:05.01 |
Klasyfikacja OS2 Rajd Barbórka Warszawska 2019
1. | 1 |
Kajetanowicz/Szczepaniak
Ford Fiesta
|
R1 | 1 | 04:54.16 | |
2. | 2 |
Huttunen/Lukka
Hyundai I20
|
R1 | 2 | 05:07.35 | +00:13.19 +00:13.19 |
3. | 5 |
Bouffier/Brodnicki
Ford Fiesta
|
R1 | 3 | 05:10.31 | +00:16.15 +00:02.96 |
4. | 14 |
Oleksowicz/Sienkiewicz
Subaru Impreza GT
|
R1 | 4 | 05:15.68 | +00:21.52 +00:05.37 |
5. | 3 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
R1 | 5 | 05:18.72 | +00:24.56 +00:03.04 |
6. | 4 |
Kuchar/Dymurski
Peugeot 208 RX
|
R1 | 6 | 05:22.61 | +00:28.45 +00:03.89 |
7. | 10 |
Gabryś/Gerber
Hyundai I20
|
R1 | 7 | 05:23.07 | +00:28.91 +00:00.46 |
8. | 11 |
Kabaciński/Kuśnierz
Ford Fiesta Proto
|
R1 | 8 | 05:23.16 | +00:29 +00:00.09 |
9. | 12 |
Lubiak/Lubiak
Hyundai I20 R5
|
R1 | 9 | 05:23.7 | +00:29.54 +00:00.54 |
10. | 15 |
Ratajczyk/Szcześniak
Mitsubishi Lancer EVO X
|
R1 | 10 | 05:23.81 | +00:29.65 +00:00.11 |
11. | 79 |
Olchawski/Wróbel
Audi Quattro
|
H1 | 1 | 05:25.22 | +00:31.06 +00:01.41 |
12. | 66 |
Bolek/Gaś
Peugeot 208 R2
|
R3 | 1 | 05:25.64 | +00:31.48 +00:00.42 |
13. | 8 |
Byśkiniewicz/Jędraszek
Hyundai I20
|
R1 | 11 | 05:25.85 | +00:31.69 +00:00.21 |
14. | 30 |
Cywiński/Sikora
Citroen C4 RX
|
R1 | 12 | 05:21.93 +00:05 |
+00:27.77 -00:03.92 |
15. | 70 |
Pacholec/Kłos
Opel Adam
|
R3 | 2 | 05:28.57 | +00:34.41 +00:06.64 |
16. | 65 |
Łata/Majewski
Peugeot 208 VTi
|
R3 | 3 | 05:29.49 | +00:35.33 +00:00.92 |
17. | 21 |
Greguła/Dachowski
Subaru Impreza STi
|
R1 | 13 | 05:29.93 | +00:35.77 +00:00.44 |
18. | 20 |
Nowak/Grzelka
Citroen C3 R5
|
R1 | 14 | 05:30.1 | +00:35.94 +00:00.17 |
19. | 76 |
Luty/Celiński
Subaru Legacy
|
H1 | 2 | 05:30.56 | +00:36.4 +00:00.46 |
20. | 16 |
Szeja/Szeja
Subaru Impreza
|
R1 | 15 | 05:30.71 | +00:36.55 +00:00.15 |
Klasyfikacja generalna po OS2 Rajd Barbórka Warszawska 2019
1. | 1 |
Kajetanowicz/Szczepaniak
Ford Fiesta
|
R1 | 1 | 09:48.13 | 09:48.13 | – | |
2. | 2 |
Huttunen/Lukka
Hyundai I20
|
R1 | 2 | 10:24.79 | 10:24.79 | +00:36.66 +00:36.66 |
1 |
3. | 5 |
Bouffier/Brodnicki
Ford Fiesta
|
R1 | 3 | 10:25.26 | 10:25.26 | +00:37.13 +00:00.47 |
-1 |
4. | 14 |
Oleksowicz/Sienkiewicz
Subaru Impreza GT
|
R1 | 4 | 10:40.76 | 10:40.76 | +00:52.63 +00:15.5 |
5 |
5. | 3 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
R1 | 5 | 10:42.33 | 10:42.33 | +00:54.2 +00:01.57 |
– |
6. | 12 |
Lubiak/Lubiak
Hyundai I20 R5
|
R1 | 6 | 10:43.85 | 10:43.85 | +00:55.72 +00:01.52 |
-2 |
7. | 15 |
Ratajczyk/Szcześniak
Mitsubishi Lancer EVO X
|
R1 | 7 | 10:47.72 | 10:47.72 | +00:59.59 +00:03.87 |
-1 |
8. | 4 |
Kuchar/Dymurski
Peugeot 208 RX
|
R1 | 8 | 10:49.35 | 10:49.35 | +01:01.22 +00:01.63 |
3 |
9. | 66 |
Bolek/Gaś
Peugeot 208 R2
|
R3 | 1 | 10:50.01 | 10:50.01 | +01:01.88 +00:00.66 |
-2 |
10. | 8 |
Byśkiniewicz/Jędraszek
Hyundai I20
|
R1 | 9 | 10:54.92 | 10:54.92 | +01:06.79 +00:04.91 |
3 |
11. | 79 |
Olchawski/Wróbel
Audi Quattro
|
H1 | 1 | 10:55.39 | 10:55.39 | +01:07.26 +00:00.47 |
4 |
12. | 70 |
Pacholec/Kłos
Opel Adam
|
R3 | 2 | 10:56.1 | 10:56.1 | +01:07.97 +00:00.71 |
– |
13. | 11 |
Kabaciński/Kuśnierz
Ford Fiesta Proto
|
R1 | 10 | 10:56.26 | 10:56.26 | +01:08.13 +00:00.16 |
7 |
14. | 16 |
Szeja/Szeja
Subaru Impreza
|
R1 | 11 | 10:56.56 | 10:56.56 | +01:08.43 +00:00.3 |
-4 |
15. | 10 |
Gabryś/Gerber
Hyundai I20
|
R1 | 12 | 10:51.64 +00:05 |
10:56.64 | +01:08.51 +00:00.08 |
7 |
16. | 62 |
Chmielewski/Chmielewska
Peugeot 208
|
R3 | 3 | 10:56.99 | 10:56.99 | +01:08.86 +00:00.35 |
-8 |
17. | 65 |
Łata/Majewski
Peugeot 208 VTi
|
R3 | 4 | 11:00.1 | 11:00.1 | +01:11.97 +00:03.11 |
– |
18. | 17 |
Rowiński/Tokarska
Škoda Fabia Evolve
|
R1 | 13 | 11:02.62 | 11:02.62 | +01:14.49 +00:02.52 |
-2 |
19. | 30 |
Cywiński/Sikora
Citroen C4 RX
|
R1 | 14 | 10:53.47 +00:10 |
11:03.47 | +01:15.34 +00:00.85 |
8 |
20. | 76 |
Luty/Celiński
Subaru Legacy
|
H1 | 2 | 11:03.64 | 11:03.64 | +01:15.51 +00:00.17 |
-2 |