Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
Rajd MałopolskiRAJDYRSMŚL

Ponad milion złotych zwrotu reklamowego Valvoline Rajdu Małopolski

Ponad milion złotych zwrotu reklamowego Valvoline Rajdu Małopolski

W przedostatni weekend lipca zorganizowana została druga edycja Valvoline Rajdu Małopolski. Zawody stanowiły rundy cyklu mistrzostw Południa, mistrzostw Śląska oraz pucharu Śląska, a przede wszystkim kandydowały do Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Wydarzenie rozeszło się szerokim echem w środowisku motoryzacyjnym, a także w mediach, wypracowując ponad milion złotych ekwiwalentu reklamowego.

Organizatorom Valvoline Rajdu Małopolski od samego początku przyświeca jedna idea: zorganizować wydarzenie z myślą o mieszkańcach, kibicach i zawodnikach. Połączenie wszystkich oczekiwań nie jest łatwe i stanowi duże wyzwanie, które udaje się realizować dzięki wsparciu kilkudziesięciu partnerów, lokalnych władz i sztabu ponad 250 osób w organizacji. Podczas tegorocznej edycji rajd przebiegał na terenach powiatu suskiego i powiatu wadowickiego, a do rywalizacji zgłosiło się blisko 100 załóg, rezerwując około 600 miejsc noclegowych. Na miejscu pojawiło się 40 akredytowanych dziennikarzy, 16 redakcji objęło patronat medialny. Zawody pokazywane były na żywo w telewizji, a łączny czas emisji transmisji i reportaży wyniósł 1057 minut (ponad 17 godzin).

— Na nasze zlecenie firma Press Service Monitoring Mediów analizowała medialnie wydarzenie w okresie maj-sierpień 2022 roku. W ciągu tego krótkiego czasu zanotowano łącznie 2105 publikacji o dotarciu do blisko 9 milionów osób i zasięgu ponad 46 milionów. Publikacje wycenione zostały na 1 106 838 złotych ekwiwalentu reklamowego (AVE). W niektórych obszarach zwiększyliśmy wyniki o kilkaset procent i myślę, że cały sztab może być dumny z takich liczb. Wierzę, że te wyniki potwierdzą tylko naszym partnerom, że decyzje o wspieraniu naszego wydarzenia w drodze do mistrzostw Polski były słuszne — mówi Gabriel Borowy, właściciel firmy GB Promotion, promotora Valvoline Rajdu Małopolski.



Wybrane dla Ciebie