
Sylwester Płachytka który wrócił do rajdów po długiej przerwie zajmuje piąte miejsce w klasyfikacji generalnej po pierwszej piątkowej pętli Rallye Lausitz! Liderem Rajdu jest Fabian Kreim który prowadzi o 6.9 sekundy nad Kahle Matthiasem. Podium zamyka Andres Grondal (+10.5 s)
Pierwszy odcinek specjalny wygrał Fabian Kreim o 3.5 sekundy nad Kahle Matthiasem. Trzecie miejsce zajął Grondal (+6.2s). Sylwester Płachytka zajął na tym oesie piąte miejsce a Daniel Chwist był siódmy.
Drugi odcinek w pętli wygrał ponownie Fabian Kreim z przewagą 3.4 sekundy nad Kahle Matthiasem. Trzeci był Jaroslav Orsák (+4.1s). Płachytka uzyskał szósty czas a Chwist dziewiąty.
Liderem w klasie NR4 jest Marcin Słobodzian i Grzegorz Dachowski! Polska załoga prowadzi z przewagą 9.1 sekundy nad drugą Polską załogą – Stolarski/Dzienis.
Klasyfikacja generalna Rally Lausitz po OS2!
1. | ![]() 3 |
Kreim Fabian – Christian F. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 14:59.1 | ||
2. | ![]() 2 |
Kahle Matthias – Doerr C. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 15:06.0 | +6.9 +6.9 |
|
3. | ![]() 1 |
Grøndal A. – Eilertsen R. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 15:09.6 | +10.5 +3.6 |
|
4. | ![]() 4 |
Orsák J. – Žáková J. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 15:12.9 | +13.8 +3.3 |
|
5. | ![]() 15 |
Płachytka S. – Nowaczewski J. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 15:37.7 | +38.6 +24.8 |
|
6. +2 |
![]() 14 |
Kiss Ferenc – Patkó G. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 15:39.2 | +40.1 +1.5 |
|
7. −1 |
![]() 6 |
Gassner jun. H. – Mayrhofer U. Mitsubishi Lancer Evo X |
C18 | 15:55.2 | +56.1 +16.0 |
|
8. −1 |
![]() 9 |
Chwist Daniel – Burkat D. Hyundai i20 R5 |
RC2 | 15:56.5 | +57.4 +1.3 |
|
9. | ![]() 10 |
Schwedt Roman – Wenzel M. Peugeot 207 S2000 |
RC2 | 15:58.3 | +59.2 +1.8 |
|
10. | ![]() 5 |
Poulsen K. – Frederiksen O. Škoda Fabia R5 |
RC2 | 16:04.5 | +1:05.4 +6.2 |
|
11. +1 |
![]() 25 |
Słobodzian M. – Dachowski G. Subaru Impreza STi N15 |
RC2 | 16:13.3 | +1:14.2 +8.8 |
|
12. −1 |
![]() 28 |
Stolarski M. – Dzienis B. Mitsubishi Lancer Evo IX |
RC2 | 16:22.4 | +1:23.3 +9.1 |
|
13. +1 |
![]() 33 |
Cais Erik – Krajča Ondřej Peugeot 208 R2 |
RC4 | 16:36.5 | +1:37.4 +14.1 |
|
14. −1 |
![]() 13 |
Kurka Tomáš – Vajík K. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 16:38.0 | +1:38.9 +1.5 |
|
15. | ![]() 8 |
Gassner sen. H. – Kramer J. Mitsubishi Lancer Evo X |
C18 | 16:38.2 | +1:39.1 +0.2 |
|
16. +3 |
![]() 11 |
Olsen A. – Eilertsen R. Ford Fiesta R5 |
RC2 | 16:44.2 | +1:45.1 +6.0 |
|
17. +4 |
![]() 19 |
Liebehenschel D. – Drüge M. Mitsubishi Lancer Evo VII |
C18 | 16:46.3 | +1:47.2 +2.1 |
|
18. | ![]() 27 |
Bækkevold B. – Fredriksen D. Mitsubishi Lancer Evo IX |
C18 | 16:47.4 | +1:48.3 +1.1 |
|
19. +4 |
![]() 18 |
Ramonat R. – Phieler S. Mitsubishi Lancer Evo VII |
F01 | 16:55.3 | +1:56.2 +7.9 |
|
20. −1 |
![]() 35 |
Stensbøl L. – Stensbøl M. Peugeot 208 R2 |
RC4 | 16:59.0 | +1:59.9 +3.7 |
|
21. +1 |
![]() 24 |
Polak K. – Włoch Ł. Mitsubishi Lancer Evo IX |
C18 | 17:02.3 | +2:03.2 +3.3 |
|
22. +2 |
![]() 40 |
Poletyło P. – Grzywaczewski B. BMW 318 iS E36 |
C18 | 17:03.9 | +2:04.8 +1.6 |
|
23. −7 |
![]() 17 |
Sýkora Jan – Palivec Š. Mitsubishi Lancer Evo IX R4 |
C18 | 17:04.2 | +2:05.1 +0.3 |
|
24. −7 |
![]() 22 |
Eriksson Jan – Eriksson M. Subaru Impreza STi |
F01 | 17:12.5 | +2:13.4 +8.3 |
|
25. | ![]() 32 |
Brož Dominik – Pfajfr T. Peugeot 208 R2 |
RC4 | 17:14.9 | +2:15.8 +2.4 |
|
26. +1 |
![]() 23 |
Richter Dirk – Vogel Anja Mitsubishi Lancer Evo VI |
C18 | 17:16.8 | +2:17.7 +1.9 |
|
27. −1 |
![]() 21 |
Bach Marc – Seelisch André Mitsubishi Lancer Evo IX |
F01 | 17:22.8 | +2:23.7 +6.0 |
|
28. | ![]() 34 |
Oldrati Enrico – De Guio E. Peugeot 208 R2 |
RC4 | 17:35.9 | +2:36.8 +13.1 |
|
29. +1 |
![]() 50 |
Trysnes Kenneth – Olsen K. Subaru Impreza STi N16 |
RC2 | 17:40.9 | +2:41.8 +5.0 |
|
30. −1 |
![]() 54 |
Bubik K. – Korzeniewski R. BMW 320 E46 |
C18 | 17:41.1 | +2:42.0 +0.2 |
|
31. | ![]() 20 |
Milde Ken – Möhrpahl H. Mitsubishi Lancer Evo VIII |
C18 | 17:42.4 | +2:43.3 +1.3 |
|
32. +1 |
![]() 42 |
Wiesner J. – Harloff S. Volvo 940 |
F04 | 17:45.1 | +2:46.0 +2.7 |
|
33. −1 |
![]() 31 |
Sulzinger R. – Kiefer L. Ford Fiesta R2 |
RC4 | 17:51.3 | +2:52.2 +6.2 |
|
34. | ![]() 51 |
Hankiewicz P. – Hryniuk J. Subaru Impreza STi |
C18 | 18:03.3 | +3:04.2 +12.0 |
|
35. | ![]() 45 |
Czekan B. – Trzaska S. Mitsubishi Lancer Evo VI |
C18 | 18:10.8 | +3:11.7 +7.5 |
|
36. +3 |
![]() 75 |
Bell R. – Garrod D. Ford Fiesta 1.6 |
C16 | 18:12.8 | +3:13.7 +2.0 |
|
37. +3 |
![]() 16 |
Petersen Jan – Kvick J. Volkswagen Polo MK4 S2000 |
RC2 | 18:14.7 | +3:15.6 +1.9 |
|
38. | ![]() 39 |
Scheidhammer A. – Regner A. Opel Astra GTC CDTi |
F04 | 18:27.6 | +3:28.5 +12.9 |
|
39. +3 |
![]() 30 |
Dunovský V. – Navrátil J. Peugeot 208 R2 |
RC4 | 18:27.7 | +3:28.6 +0.1 |
|
40. +3 |
![]() 77 |
Baikov Klim – Kleshchev A. Lada VAZ 2105 |
C16 | 18:28.6 | +3:29.5 +0.9 |
|
41. +3 |
![]() 46 |
Fechner Robby – Pitzk F. Mitsubishi Lancer Evo VI |
F01 | 18:29.6 | +3:30.5 +1.0 |
|
42. −1 |
![]() 48 |
Klemund Dirk – Bemmann J. Subaru Impreza STi N12 |
F01 | 18:38.5 | +3:39.4 +8.9 |
|
43. +2 |
![]() 41 |
Heilborn Nick – Meier Rene BMW M3 E36 |
F04 | 18:46.2 | +3:47.1 +7.7 |
|
44. +2 |
![]() 47 |
Linnbach Ulf – Schneider K. Subaru Impreza GT Turbo |
C18 | 19:03.2 | +4:04.1 +17.0 |
|
45. +6 |
![]() 52 |
Gerber Michael – Hanke Sven Subaru Impreza GT Turbo |
F01 | 19:07.1 | +4:08.0 +3.9 |
|
46. +6 |
![]() 76 |
Pawłowski A. – Pawłowski M. Honda Civic |
C16 | 19:08.2 | +4:09.1 +1.1 |
|
47. +6 |
![]() 67 |
Dudziński P. – Binięda A. Opel Astra |
C17 | 19:10.8 | +4:11.7 +2.6 |
|
48. | ![]() 38 |
Günther Kai – Hirsch A. Citroën DS3 R3T Max |
RC3 | 19:15.2 | +4:16.1 +4.4 |
|
49. −2 |
![]() 44 |
Klein Rafael – Kaiser J. BMW M3 E36 |
F04 | 19:24.3 | +4:25.2 +9.1 |
|
50. +4 |
![]() 61 |
Brunke T. – Knüpfer B. Volkswagen Golf III GTi 16V |
F05 | 19:25.6 | +4:26.5 +1.3 |
|
51. +5 |
![]() 56 |
Helin Stefan – Seel Annie Opel Ascona A |
K | 19:29.4 | +4:30.3 +3.8 |
|
52. −2 |
![]() 49 |
Stock Uwe – Sitz Steffen Subaru Impreza STi |
C18 | 19:33.8 | +4:34.7 +4.4 |
|
53. +5 |
![]() 63 |
Böhm Thomas – Sommer A. Opel Kadett GSI 16V |
F05 | 19:36.0 | +4:36.9 +2.2 |
|
54. +1 |
![]() 73 |
Perkowski R. – Janusz L. Renault Clio Sport |
C17 | 19:36.6 | +4:37.5 +0.6 |
|
55. +5 |
![]() 79 |
Weidner Jan – Petzold N. Lada VAZ 2105 VFTS |
C16 | 19:37.6 | +4:38.5 +1.0 |
|
56. +1 |
![]() 60 |
Schneider Jan – Wöll S. BMW 318 Ti Compact |
F05 | 19:38.3 | +4:39.2 +0.7 |
|
57. +2 |
![]() 59 |
Müller Werner – Trabs J. BMW 318 iS E30 |
F05 | 19:51.6 | +4:52.5 +13.3 |
|
58. +10 |
![]() 62 |
Sonntag Rigo – Burkhardt J. Honda Civic Type-R |
F05 | 20:26.3 | +5:27.2 +34.7 |
|
59. +6 |
![]() 71 |
Łapkiewicz A. – Zarębska M. BMW 320i E36 |
C17 | 20:54.7 | +5:55.6 +28.4 |
|
60. +3 |
![]() 78 |
Rüdiger C. – Reichmann S. Lada VAZ 2105 VFTS |
C16 | 20:58.2 | +5:59.1 +3.5 |
|
61. +8 |
![]() 65 |
Gerstenberger M. – Borack H. Volvo 240 |
F04 | 21:16.0 | +6:16.9 +17.8 |
|
62. +5 |
![]() 70 |
Kotalewicz J. – Sadowski A. Opel Astra GSi 16V |
C17 | 21:46.3 | +6:47.2 +30.3 |
|
63. +11 |
![]() 80 |
Eidžiūnas A. – Barysas J. Lada VAZ 2105 VFTS |
C16 | 22:31.2 | +7:32.1 +44.9 |
|
64. −28 |
![]() 36 |
Eson Brådhe J. – Hellstadius A. Peugeot 208 R2 (SR) |
RC4 | 24:30.9 | +9:31.8 +1:59.7 |
|
65. −28 |
![]() 43 |
Rodewald P. – Eichenauer M. Volvo 242 (SR) |
F04 | 24:31.9 | +9:32.8 +1.0 |
|
66. +9 |
![]() 37 |
Šimík Filip – Šimík M. Ford Fiesta R2 |
RC4 | 24:59.2 | +10:00.1 +27.3 |
|
67. +9 |
![]() 55 |
Kittelsen R. – Kittelsen P. Volvo 940 (SR) |
C18 | 29:55.2 | +14:56.1 +4:56.0 |
|
68. +9 |
![]() 58 |
Schultz T. – Schultz-Trees M. Renault Clio III RS (SR) |