
Neuville robi użytek z mniej zniszczonych opon! – OS3 Rajd Chile 2019
Kontynuujemy rywalizację po drugim odcinku specjalnym, w którym oglądaliśmy czerwoną flagę. Thierry Neuville otrzymał czas za tamten przejazd, bardzo dobry czas, z którego on sam nie jest jednak zadowolony. Dla Belga jest to duża przewaga, ponieważ nie zniszczył on swoich opon na OS2, a i tak nadano mu dobry wynik. Kierowca Hyundaia wykorzystuje to podczas ostatniej próby pierwszej dzisiejszej pętli notując najlepszy czas. Nie umknęło to uwadze pozostałych kierowców z czołówki, którzy w krótkim wywiadzie po przejeździe wypominali to Belgowi 😉
Sebastien Ogier stracił do Thierry’ego 3,9 sekundy na tej próbie i w generalce ma nad nim zaledwie 0,5 sekundy przewagi. Pomiędzy nich wcisnął się trzeci pretendent do tytułu – Ott Tanak. Przed Estończykiem znalazł się jeszcze jednak jego kolega z Toyoty – Jari-Matti Latvala. Fin traci do wciąż liderującego Tanaka 13 sekund. W środku stawki trwa interesująca walka. Kris Meeke ma 1,8 sekundy przewagi nad Elfynem Evansem.
Treść pod reklamą
Andreas Mikkelsen, Teemu Suninen i Esapekka Lappi na ten moment zdecydowanie nie są w stanie dorównać tempem czołówce. Po trzech próbach cała trójka traci ponad minutę do lidera imprezy. Sebastien Loeb mimo wyjątkowo zbyt szerokiego przejazdu przez jeden z zakrętów zaliczył piąty wynik. Lorenzo Bertelli jedzie swoim tempem 😉
Wyniki OS3 Rajd Chile 2019
1 | 11 |
![]() |
RC1 | 14:23.7 | ||
2 | 10 |
![]() |
RC1 | 14:23.9 | + 00.2 | + 00.2 |
3 | 8 |
![]() |
RC1 | 14:24.4 | + 00.5 | + 00.7 |
4 | 1 |
![]() |
RC1 | 14:27.6 | + 03.2 | + 03.9 |
5 | 19 |
![]() |
RC1 | 14:34.9 | + 07.3 | + 11.2 |
6 | 33 |
![]() |
RC1 | 14:38.1 | + 03.2 | + 14.4 |
7 | 5 |
![]() |
RC1 | 14:39.8 | + 01.7 | + 16.1 |
8 | 89 |
![]() |
RC1 | 14:51.5 | + 11.7 | + 27.8 |
9 | 3 |
![]() |
RC1 | 14:53.4 | + 01.9 | + 29.7 |
10 | 4 |
![]() |
RC1 | 15:02.8 | + 09.4 | + 39.1 |
11 | 37 |
![]() |
RC1 | 15:28.8 | + 26.0 | + 01:05.1 |
Klasyfikacja generalna po OS3 Rajd Chile 2019
1 | 8 | M |
![]() |
RC1 | 47:13.6 | |||
2 | 1 | M |
![]() |
RC1 | 47:19.7 | + 06.1 | + 06.1 | |
3 | 11 | M |
![]() |
RC1 | 47:20.2 | + 00.5 | + 06.6 | |
4 | 10 | M |
![]() |
RC1 | 47:26.5 | + 06.3 | + 12.9 | |
5 | 5 | M |
![]() |
RC1 | 47:41.4 | + 14.9 | + 27.8 | |
6 | 33 | M |
![]() |
RC1 | 47:43.2 | + 01.8 | + 29.6 | |
7 | 19 | M |
![]() |
RC1 | 47:51.7 | + 08.5 | + 38.1 | |
8 | 89 | M |
![]() |
RC1 | 48:25.5 | + 33.8 | + 01:11.9 | |
9 | 3 | M |
![]() |
RC1 | 48:27.7 | + 02.2 | + 01:14.1 | |
10 | 4 | M |
![]() |
RC1 | 48:53.8 | + 26.1 | + 01:40.2 | |
11 | 37 |
![]() |
RC1 | 50:24.1 | + 01:30.3 | + 03:10.5 |