
Kasperczyk najszybszy na testowym – Shakedown Rajd Świdnicki 2019
Tomasz Kasperczyk okazał się najszybszy na odcinku testowym przed Rajdem Świdnickim 2019. Drugą lokatę z stratą 1,2 sekund do zwycięzcy zajął debiutant, Piotr Parys w Fieście Proto. Trzeci był Marcin Słobodzian z stratą 0,2 sekund do Parysa. Czwarta lokata należała do załogi Byśkiniewicz/Cieślar, którzy do podium stracili 0,2 sekundy. Czołową piątkę zamknął Martin Vlček z stratą 0,6 sekundy do czwartej lokaty. Startujący z „jedynką” Miko Marczyk był siódmy z stratą 4,6 sekundy do zwycięzcy.
Pierwszy oes tegorocznego sezonu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski rozpocznie się o godzinie 17:03.
Wyniki Shakedown Rajd Świdnicki 2019
1. | 3 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 1 | 01:52.4 | |
2. | 21 |
Parys/Drahan
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 1 | 01:53.6 | +00:01.2 +00:01.2 |
3. | 4 |
Słobodzian/Kozdroń
Ford Fiesta R5
|
2 | 2 | 01:53.8 | +00:01.4 +00:00.2 |
4. | 8 |
Byśkiniewicz/Cieślar
Hyundai I20 R5
|
2 | 3 | 01:54 | +00:01.6 +00:00.2 |
5. | 5 |
Vlček/Krajča
Hyundai I20 R5
|
2 | 4 | 01:54.6 | +00:02.2 +00:00.6 |
6. | 10 |
Jurecki/Trela
Hyundai I20 R5
|
2 | 5 | 01:56.6 | +00:04.2 +00:02 |
7. | 1 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 6 | 01:57 | +00:04.6 +00:00.4 |
8. | 2 |
Brzeziński/Burkat
Ford Fiesta
|
Open 4WD | 2 | 01:57.2 | +00:04.8 +00:00.2 |
9. | 36 |
Chmielewski/
Peugeot 208
|
4 | 1 | 01:59.3 | +00:06.9 +00:02.1 |
10. | 7 |
Kołtun/Pleskot
Ford Fiesta R5
|
2 | 7 | 01:59.7 | +00:07.3 +00:00.4 |
11. | 14 |
Płachytka/Nowaczewski
Ford Fiesta R5
|
2 | 8 | 01:59.9 | +00:07.5 +00:00.2 |
12. | 12 |
Frycz/Wodniak
Hyundai I20 R5
|
2 | 9 | 02:00.2 | +00:07.8 +00:00.3 |
13. | 6 |
Gabryś/Natkaniec
Ford Fiesta R5
|
2 | 10 | 02:00.4 | +00:08 +00:00.2 |
14. | 11 |
Lubiak/Borko
Hyundai I20 R5
|
2 | 11 | 02:01.8 | +00:09.4 +00:01.4 |
15. | 9 |
Kotarba/Kotarba
Mitsubishi Lancer EVO X
|
2 | 12 | 02:02.2 | +00:09.8 +00:00.4 |
16. | 19 |
Maj/Kisiel
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 3 | 02:02.9 | +00:10.5 +00:00.7 |
17. | 49 |
Cieślak/Sajdak
Honda Civic
|
Open 2WD | 1 | 02:04 | +00:11.6 +00:01.1 |
18. | 52 |
Zdebel/
Peugeot 206
|
Open 2WD | 2 | 02:05.1 | +00:12.7 +00:01.1 |
19. | 47 |
Pochłopień/Wątroba
Opel Astra
|
Open 2WD | 3 | 02:05.4 | +00:13 +00:00.3 |
20. | 28 |
Strychalski/Pochroń
Nissan 350Z
|
Open 2WD | 4 | 02:06.4 | +00:14 +00:01 |
=20. | 32 |
Bolek/Gaś
Peugeot 208 R2
|
4 | 2 | 02:06.4 | +00:14 |
22. | 18 |
Kufel/Siwak
Subaru Impreza
|
Open 4WD | 4 | 02:07.7 | +00:15.3 +00:01.3 |
23. | 17 |
Stec/Zdanowicz
Mitsubishi Lancer EVO X
|
Open 4WD | 5 | 02:09.4 | +00:17 +00:01.7 |
24. | 41 |
Borkowski/Jurgała
BMW M3
|
Open 2WD | 5 | 02:10.2 | +00:17.8 +00:00.8 |
25. | 35 |
Łata/Majewski
Peugeot 208 R2
|
4 | 3 | 02:10.8 | +00:18.4 +00:00.6 |
26. | 24 |
Pryczek/Pryczek
Subaru Impreza GC8 555
|
HR2 | 1 | 02:10.9 | +00:18.5 +00:00.1 |
=26. | 29 |
Zbroja/Wróbel
Citroen DS3 R3
|
3 | 1 | 02:10.9 | +00:18.5 |
28. | 37 |
Gryc/
Peugeot 208 R2
|
4 | 4 | 02:12.6 | +00:20.2 +00:01.7 |
29. | 54 |
Gazda/Mikuliszyn
Citroen C2R2 Max
|
Open 2WD- | 1 | 02:13.2 | +00:20.8 +00:00.6 |
30. | 31 |
Michalski/Skubij
Honda Civic Type-R
|
3 | 2 | 02:13.3 | +00:20.9 +00:00.1 |
31. | 33 |
Lewandowski/Białowąs
Peugeot 208 R2
|
4 | 5 | 02:14.1 | +00:21.7 +00:00.8 |
32. | 57 |
Szafarski/Żwirek
Citroen C2R2
|
Open 2WD- | 2 | 02:16 | +00:23.6 +00:01.9 |
33. | 56 |
Teter/Marczewski
Ford Fiesta
|
Open 2WD- | 3 | 02:16.6 | +00:24.2 +00:00.6 |
34. | 20 |
Kabaciński/Kuśnierz
Ford Fiesta Proto
|
Open 4WD | 6 | 02:16.8 | +00:24.4 +00:00.2 |
35. | 66 |
Fizia/Janik
Honda Civic
|
HR4 | 1 | 02:19.2 | +00:26.8 +00:02.4 |
36. | 68 |
Szczotka/
Honda Civic
|
HR4 | 2 | 02:19.5 | +00:27.1 +00:00.3 |
37. | 64 |
Pawłowski/Pawłowski
Honda Civic
|
HR4 | 3 | 02:20.6 | +00:28.2 +00:01.1 |
38. | 26 |
Grzywacz/Czekan
Subaru Impreza
|
HR2 | 2 | 02:20.8 | +00:28.4 +00:00.2 |
39. | 60 |
Sidor/Piczak
Opel Astra
|
HR3 | 1 | 02:27.5 | +00:35.1 +00:06.7 |