
Kasperczyk odpowiada i zbliża się do Marczyka – OS6 Rajd Śląska 2018
Tomasz Kasperczyk wygrał ostatni oes porannej pętli Rajdu Śląska, odpowiadając na czas Jakuba Brzezińskiego z poprzedniej próby. Kierowca Forda Fiesty R5 tym samym zbliżył się do lidera rajdu, Miko Marczyka, który na OS6 Suszec był trzeci i stracił do zwycięzcy 4,5 sekundy. Brzeziński zanotował drugi czas, pokonując 10-kilometrową trasę 3 sekundy wolniej niż Kasperczyk. Miejsca 4-7 dalej bez zmian. Gabryś przed Polońskim i Byśkiniewiczem. Załoga Jurecki-Trela otrzymała karę 10 sekund za nieprawidłowe pokonanie szykany. To nie odbiera im jednak pierwszego miejsca w „ośce”. Na OS6 najszybsza z osiek była załoga Wróblewski/Spentany.
Popołudniowa pętla rozpocznie się o godzinie 15:00, drugim przejazdem odcinka „Bzie”. Godzinę później kibice obejrzą rajdówki na trasie oesu Chybie, a o 17:45 czeka nas Suszec – Power Stage.
Wyniki – OS6 Rajd Śląska 2018
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS | STR. LID./POP |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 3 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 1 | 05:24.8 | |
2. | 1 |
Brzeziński/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 2 | 05:27.8 | +00:03 +00:03 |
3. | 2 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 3 | 05:29.3 | +00:04.5 +00:01.5 |
4. | 4 |
Gabryś/Natkaniec
Ford Fiesta R5
|
2 | 4 | 05:31.3 | +00:06.5 +00:02 |
5. | 7 |
Poloński/Sitek
Ford Fiesta R5
|
2 | 5 | 05:32.1 | +00:07.3 +00:00.8 |
6. | 5 |
Byśkiniewicz/Wisławski
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 05:34.2 | +00:09.4 +00:02.1 |
7. | 8 |
Słobodzian/Dachowski
Subaru Impreza STi
|
Open N | 1 | 05:41.9 | +00:17.1 +00:07.7 |
8. | 9 |
Kotarba/Kotarba
Mitsubishi Lancer EVO IX
|
Open N | 2 | 05:52.2 | +00:27.4 +00:10.3 |
9. | 10 |
Łata/Majewski
Ford Fiesta Proto
|
Open N | 3 | 05:52.7 | +00:27.9 +00:00.5 |
10. | 15 |
Wróblewski/Spentany
Peugeot 208 VTi R2
|
4 | 1 | 05:53.5 | +00:28.7 +00:00.8 |
Klasyfikacja po OS6 Rajd Śląska 2018
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 1 | 35:57 | 35:57 | – | |
2. | 3 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 2 | 36:00.7 | 36:00.7 | +00:03.7 +00:03.7 |
– |
3. | 1 |
Brzeziński/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 3 | 36:04.6 | 36:04.6 | +00:07.6 +00:03.9 |
– |
4. | 4 |
Gabryś/Natkaniec
Ford Fiesta R5
|
2 | 4 | 36:28.4 | 36:28.4 | +00:31.4 +00:23.8 |
– |
5. | 7 |
Poloński/Sitek
Ford Fiesta R5
|
2 | 5 | 36:42.4 | 36:42.4 | +00:45.4 +00:14 |
– |
6. | 5 |
Byśkiniewicz/Wisławski
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 36:59.6 | 36:59.6 | +01:02.6 +00:17.2 |
– |
7. | 8 |
Słobodzian/Dachowski
Subaru Impreza STi
|
Open N | 1 | 37:39.7 | 37:39.7 | +01:42.7 +00:40.1 |
– |
8. | 9 |
Kotarba/Kotarba
Mitsubishi Lancer EVO IX
|
Open N | 2 | 38:49.7 | 38:49.7 | +02:52.7 +01:10 |
– |
9. | 10 |
Łata/Majewski
Ford Fiesta Proto
|
Open N | 3 | 38:59.5 | 38:59.5 | +03:02.5 +00:09.8 |
1 |
10. | 16 |
Jurecki/Trela
Peugeot 208 VTi R2
|
4 | 1 | 38:49.9 +00:10 |
38:59.9 | +03:02.9 +00:00.4 |
-2 |