
Marczyk odskakuje – OS11 Rajd Śląska 2019
Mikołaj Marczyk zareagował na zwycięstwo Kasperczyka na poprzedniej próbie. Kierowca Skoda Polska Motorsport ustanowił najlepszy czas na OS11 „Warszowice 2”. Jego bezpośredni rywal – Tomasz Kasperczyk stracił 1,8 sekundy. Trzeci był Kacper Wróblewski, który zgubił 5,3 sekundy do zwycięzcy. W walce o najniższy stopień podium na oesie byli jeszcze Płachytka i Kotarba. Na mecie dzieliło ich zaledwie 0,9 sekundy
Prowadzenie Marczyka wzrosło do ponad 8 sekund i wydaje się, że „Miko” w tym rajdzie jest już bezpieczny. Drugim miejscem będzie musiał zadowolić się Kasperczyk, a podium ze stratą 37 sekund uzupełnia Płachytka.
KLASYFIKACJA NA ODCINKU | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS | STR. LID./POP |
1. | 1 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 1 | 04:23.4 | |
2. | 2 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 2 | 04:25.2 | +00:01.8 +00:01.8 |
3. | 7 |
Wróblewski/Spentany
Hyundai I20 R5
|
2 | 3 | 04:28.7 | +00:05.3 +00:03.5 |
4. | 9 |
Płachytka/Nowaczewski
Skoda Fabia R5
|
2 | 4 | 04:29.8 | +00:06.4 +00:01.1 |
5. | 6 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 5 | 04:30.7 | +00:07.3 +00:00.9 |
6. | 11 |
Lubiak/Trela
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 04:34.7 | +00:11.3 +00:04 |
7. | 12 |
Chwist/Heller
Hyundai I20 R5
|
2 | 7 | 04:41.3 | +00:17.9 +00:06.6 |
8. | 15 |
Babraj/Gerber
Ford Fiesta R5
|
2 | 8 | 04:45.5 | +00:22.1 +00:04.2 |
9. | 8 |
Cieślar/Wisławski
Hyundai I20 R5
|
2 | 9 | 04:46.1 | +00:22.7 +00:00.6 |
10. | 18 |
Stec/Zdanowicz
Mitsubishi Lancer EVO X
|
Open 4WD | 1 | 04:57.9 | +00:34.5 +00:11.8 |
11. | 14 |
Gabryś/Hundla
Hyundai I20 R5
|
2 | 10 | 05:23.2 | +00:59.8 +00:25.3 |
KLASYFIKACJA PO ODCINKU | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 1 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 1 | 54:05.4 | 54:05.4 | – | |
2. | 2 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 2 | 54:13.5 | 54:13.5 | +00:08.1 +00:08.1 |
– |
3. | 9 |
Płachytka/Nowaczewski
Skoda Fabia R5
|
2 | 3 | 54:22.4 +00:20 |
54:42.4 | +00:37 +00:28.9 |
– |
4. | 7 |
Wróblewski/Spentany
Hyundai I20 R5
|
2 | 4 | 54:52 +00:10 |
55:02 | +00:56.6 +00:19.6 |
– |
5. | 6 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 5 | 55:18.6 | 55:18.6 | +01:13.2 +00:16.6 |
– |
6. | 11 |
Lubiak/Trela
Hyundai I20 R5
|
2 | 6 | 55:27.8 | 55:27.8 | +01:22.4 +00:09.2 |
– |
7. | 14 |
Gabryś/Hundla
Hyundai I20 R5
|
2 | 7 | 57:20 | 57:20 | +03:14.6 +01:52.2 |
– |
8. | 12 |
Chwist/Heller
Hyundai I20 R5
|
2 | 8 | 57:24.2 | 57:24.2 | +03:18.8 +00:04.2 |
– |
9. | 15 |
Babraj/Gerber
Ford Fiesta R5
|
2 | 9 | 58:05.3 | 58:05.3 | +03:59.9 +00:41.1 |
– |
10. | 8 |
Cieślar/Wisławski
Hyundai I20 R5
|
2 | 10 | 59:05.1 +00:10 |
59:15.1 | +05:09.7 +01:09.8 |
– |
11. | 18 |
Stec/Zdanowicz
Mitsubishi Lancer EVO X
|
Open 4WD | 1 | 59:40.7 | 59:40.7 | +05:35.3 +00:25.6 |
– |