
Superoes dla Tanaka – OS15 Rajd Szwecji 2019
Ott Tanak wygrał drugi w trakcie tegorocznego rajdu przejazd superoesu w Karlstadt. Lider rajdu okazał się szybszy od Esapekki Lappiego o 0,6 sekundy. Fin jednak może być z siebie bardzo zadowolony, ponieważ w bratobójczym pojedynku z Sebastienem Ogierem, to on okazał się szybszy o 0,4 sekundy. Tuż za duetem Citroena oes zakończył Thierry Neuville, a czołową piątkę zamknął Kris Meeke.
W klasyfikacji generalnej brak większych zmian. Prowadzi Tanak z przewagą niemal minuty nad drugim Andreasem Mikkelsenem. Esapekka Lappi odrobił dużą część strat do Norwega i jego strata do drugiej pozycji wynosi już tylko 0,4 sekundy. Czwarty Neuville traci już równą minutę do lidera rajdu. Czołową piątkę z stratą minuty i 9,2 sekundy zamyka Elfyn Evans.
Treść pod reklamą
Wyniki OS15 Rajd Szwecji 2019
Pos. | No. | Driver | Class | Time | Prev. | 1st |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 |
![]() |
RC1 | 01:36.0 | ||
2 | 4 |
![]() |
RC1 | 01:36.6 | + 00.6 | + 00.6 |
3 | 1 |
![]() |
RC1 | 01:37.0 | + 00.4 | + 01.0 |
4 | 11 |
![]() |
RC1 | 01:37.2 | + 00.2 | + 01.2 |
5 | 46 |
![]() |
RC2 | 01:37.4 | + 00.2 | + 01.4 |
6 | 5 |
![]() |
RC1 | 01:37.5 | + 00.1 | + 01.5 |
7 | 89 |
![]() |
RC1 | 01:38.1 | + 00.6 | + 02.1 |
8 | 25 |
![]() |
RC2 | 01:38.5 | + 00.4 | + 02.5 |
9 | 33 |
![]() |
RC1 | 01:38.5 | + 02.5 | |
10 | 10 |
![]() |
RC1 | 01:38.9 | + 00.4 | + 02.9 |
11 | 68 |
![]() |
RC1 | 01:39.0 | + 00.1 | + 03.0 |
12 | 42 |
![]() |
RC2 | 01:39.2 | + 00.2 | + 03.2 |
13 | 7 |
![]() |
RC1 | 01:39.3 | + 00.1 | + 03.3 |
14 | 19 |
![]() |
RC1 | 01:39.3 | + 03.3 | |
15 | 21 |
![]() |
RC2 | 01:39.3 | + 03.3 | |
16 | 35 |
![]() |
RC2 | 01:40.7 | + 01.4 | + 04.7 |
17 | 48 |
![]() |
RC2 | 01:40.9 | + 00.2 | + 04.9 |
18 | 92 |
![]() |
RC1 | 01:41.0 | + 00.1 | + 05.0 |
19 | 34 |
![]() |
RC2 | 01:41.8 | + 00.8 | + 05.8 |
20 | 26 |
![]() |
RC2 | 01:41.9 | + 00.1 | + 05.9 |
21 | 47 |
![]() |
RC2 | 01:42.0 | + 00.1 | + 06.0 |
22 | 37 |
![]() |
RC1 | 01:43.0 | + 01.0 | + 07.0 |
Klasyfikacja generalna po OS15 Rajd Szwecji
Pos. | No. | Elig. | Driver | Class | Pen. | Time | Prev. | 1st |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | M |
![]() |
RC1 | 02:17:31.7 | |||
2 | 89 | M |
![]() |
RC1 | 02:18:28.1 | + 56.4 | + 56.4 | |
3 | 4 | M |
![]() |
RC1 | 02:18:28.5 | + 00.4 | + 56.8 | |
4 | 11 | M |
![]() |
RC1 | 02:18:31.7 | + 03.2 | + 01:00.0 | |
5 | 33 | M |
![]() |
RC1 | 02:18:40.9 | + 09.2 | + 01:09.2 | |
6 | 5 | M |
![]() |
RC1 | 02:19:08.2 | + 27.3 | + 01:36.5 | |
7 | 19 | M |
![]() |
RC1 | 02:19:10.5 | + 02.3 | + 01:38.8 | |
8 | 7 | M |
![]() |
RC1 | 02:20:38.7 | + 01:28.2 | + 03:07.0 | |
9 | 42 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:22:53.2 | + 02:14.5 | + 05:21.5 | |
10 | 46 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:23:08.2 | + 15.0 | + 05:36.5 | |
11 | 48 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:24:23.2 | + 01:15.0 | + 06:51.5 | |
12 | 21 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 02:24:26.8 | + 03.6 | + 06:55.1 | |
13 | 92 |
![]() |
RC1 | 02:24:44.4 | + 17.6 | + 07:12.7 | ||
14 | 47 | WRC2 |
![]() |
RC2 | 02:25:11.7 | + 27.3 | + 07:40.0 | |
15 | 25 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 02:27:49.1 | + 02:37.4 | + 10:17.4 | |
16 | 34 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 02:28:45.2 | + 56.1 | + 11:13.5 | |
17 | 37 |
![]() |
RC1 | 00:00:10 | 02:29:21.3 | + 36.1 | + 11:49.6 | |
18 | 26 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 02:30:41.8 | + 01:20.5 | + 13:10.1 | |
19 | 10 | M |
![]() |
RC1 | 02:32:20.2 | + 01:38.4 | + 14:48.5 | |
20 | 1 | M |
![]() |
RC1 | 00:02:30 | 02:41:18.4 | + 08:58.2 | + 23:46.7 |
21 | 68 |
![]() |
RC1 | 00:01:50 | 02:58:52.8 | + 17:34.4 | + 41:21.1 | |
22 | 35 | WRC2PRO |
![]() |
RC2 | 03:20:22.4 | + 21:29.6 | + 01:02:50.7 |