Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
RAJDYWRC

Wheatley: 70-80 % obecnej technologii Rally1 do wykorzystania w przyszłości

Wheatley: 70-80 % obecnej technologii Rally1 do wykorzystania w przyszłości

Przewidywanie, w jakim kierunku pójdzie przemysł motoryzacyjny w przyszłości, jest trudnym zadaniem, a FIA musi być na bieżąco, aby zapewnić konkurencyjność sportową i technologiczną na najwyższym poziomie.

Obejmuje to także Rajdowe Mistrzostwa Świata, z bezpośrednim udziałem producentów. Tak więc częścią pracy nowego dyrektora rajdowego FIA, Andrew Wheatleya, jest zbudowanie obrazu tego, co ci producenci i ich drogowi rywale robią z dala od rajdów, aby informować o przyszłych decyzjach organ zarządzający sportem, organy regulacyjne i promotorów. Rally1 ma pozostać najwyższą klasą WRC w swojej obecnej formie przynajmniej do końca 2024 r., być może do 2026 r. i podobnie jak w przypadku World Rally Cars (główna formuła mistrzostw świata w latach 1997-2021) nastąpią kolejne lata, aby lepiej zoptymalizować technicznie najwyższą klasę rajdów, ale także zachować jej znaczenie na drodze.

Andrew Wheatley

„W tej chwili wciąż pracujemy ze wszystkimi zainteresowanymi stronami. Pracujemy, planujemy z promotorem porozmawiać ze wszystkimi zainteresowanymi stronami: producentami, organizatorami, promotorami, widzami, mediami, konkurentami, wszystkimi zaangażowanymi i wysłuchać wszystkich aby zrozumieć, co naszym zdaniem jest nową generacją lub kierunkiem, w jakim zmierza motoryzacja. Nie sądzę, aby ktokolwiek mógł nam teraz powiedzieć, jak będzie wyglądać motoryzacja za sześć do dziesięciu lat, a to, na co patrzymy w tej chwili, to wchłanianie wszystkich tych informacji i na tej podstawie myślę, że pojawi się plan. I od tego czasu zasiądziemy jako FIA z promotorami i ustalimy, jaki będzie harmonogram. Jedną rzeczą, która jest pewna, jest to, że samochody Rally1 nie będą się dramatycznie różnić w miarę postępów. 70-80% pracy, która została wykonana teraz, przejdziemy do następnej ewolucji i prawdopodobnie następnej ewolucji”.

Na koniec Wheatley odniósł się jeszcze do kwestii potencjalnych nowych producentów w WRC:

Andrew Wheatley

„Staramy się rozmawiać absolutnie z każdym, ponieważ, jak powiedziałem, problemem jest to, że motoryzacja nie ma jasno określonego planu. I musimy uzyskać jak najwięcej danych i jak najwięcej informacji zwrotnych od wszystkich. W tej chwili jest to naprawdę interesująca rzecz, aby zrozumieć, w jaki sposób możemy znaleźć plan, trasę lub wizję na następne pięć do ośmiu lat”.

Źródło informacji – DirtFish

Więcej o WRC na Rallypl



Wybrane dla Ciebie