Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AKTUALNOŚCIRAJDYWRC

WRC bije rekordy w telewizji

Ilość czasu antenowego Rajdowych Mistrzostw Świata sięgnęła rekordowych poziomów w 2018 roku.

Jak podaje Nielsen Sports, ekscytująca walka pomiędzy Sebastienem Ogierem, Thierrym Neuvillem i Ottem Tanakiem, pomogła zwiększyć ilość czasu antenowego do 14 208 godzin podczas całego sezonu. Po raz pierwszy w historii ilość czasu na antenie przekroczyła 14 tyś godzin, a mimo Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Mundialu w Rosji, widownia WRC została oszacowana na 800 milionów telewidzów, co powoduje, że wzrosła ona o 36% odkąd Promotor WRC przejął prawa do serii.

Monte-Carlo, Hiszpania i Australia były najchętniej oglądanymi rajdami, co w przypadku otwierającej rundy WRC, nie jest niczym dziwnym, ale dwa ostatnie rajdy sezonu swoją wyjątkową oglądalność zawdzięczają, trwającej do ostatnich metrów, walce o tytuł.

Z kolei krajami,w których wystąpiła największa oglądalność były: Francja, Polska, Belgia,Finlandia,Hiszpania i Japonia.

W ostatnich sezonach WRC cieszy się nieprzewidywalnością, która przyniosła fantastyczne bitwy o zwycięstwa i tytuły, a te pozytywne liczby widzów odzwierciedlają to.

Zmiany w formacie rywalizacji, w tym poprawki do kolejności startowej i atrakcyjny format Power Stage, z dodatkowymi punktami bonusowymi, pomogły wnieść zainteresowanie fanów na nowe poziomy

Walka ze samochodami nowej generacji, była bliższa niż kiedykolwiek. Pięciu różnych kierowców wygrało rajdy w ubiegłym sezonie, a każdy z naszych czterech zespołów fabrycznych wygrał co najmniej raz – mówił dyrektor Promotor WRC GmbH, Oliver Ciesla



Wybrane dla Ciebie