
Dramat Kasperczyka, Grzyb wraca na prowadzenie! – OS3 Rajd Rzeszowski 2019
Tomasz Kasperczyk musiał pożegnać się z marzeniami o dobrym wyniku! Jego Forda Fiesta R5 uległa awarii na trzecim odcinku specjalnym Rajdu Rzeszowskim 2019! Reprezentant Tiger Rally Team stracił aż 3.29.9 sekundy do zwycięzcy oesu.
https://www.facebook.com/295399000471565/posts/2622332567778185/
Trzeci odcinek specjalny wygrał Grzegorz Grzyb który pokonał drugiego Marcina Słobodziana o 8.4 sekundy. Trzeci czas wykręcił Miko Marczyk który stracił stracił 9.3 sekundy.
Czwarty rezultat należy do Bryana Bouffiera. Francuz stracił do Grzegorza Grzyba 11.8 sekundy! Czołową piątkę oesu zamknął Łukasz Kotarba w C3 R5 (+15.0s) i Kacper Wróblewski w Hyundaiu i20 R5!
W klasyfikacji generalnej na prowadzenie wrócił Grzegorz Grzyb który lideruje z przewagą 2.2 sekundy nad Bouffierem. Trzeci miejsce zajmuje Miko Marczyk (+2.8s).
Klasyfikacja OS3 Rajd Rzeszowski 2019
KLASYFIKACJA NA ODCINKU | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS | STR. LID./POP |
1. | 2 |
Grzyb/Hundla
Škoda Fabia R5
|
2 | 1 | 10:02.3 | |
2. | 4 |
Słobodzian/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 2 | 10:10.7 | +00:08.4 +00:08.4 |
3. | 1 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 3 | 10:11.6 | +00:09.3 +00:00.9 |
4. | 7 |
Bouffier/Panseri
Hyundai I20 R5
|
2 | 4 | 10:14.1 | +00:11.8 +00:02.5 |
5. | 8 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 5 | 10:17.3 | +00:15 +00:03.2 |
=5. | 10 |
Wróblewski/Spentany
Hyundai I20 R5
|
2 | =5 | 10:17.3 | +00:15 |
7. | 11 |
Płachytka/Nowaczewski
Ford Fiesta R5
|
2 | 7 | 10:25.3 | +00:23 +00:08 |
8. | 9 |
Kołtun/Pleskot
Ford Fiesta R5
|
2 | 8 | 10:26.7 | +00:24.4 +00:01.4 |
9. | 6 |
Brzeziński/Burkat
Ford Fiesta
|
Open 4WD | 1 | 10:36.6 | +00:34.3 +00:09.9 |
Klasyfikacja generalna po OS3 Rajd Rzeszowski 2019
KLASYFIKACJA PO ODCINKU | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
POZ. | NR | ZESPÓŁ SAMOCHÓD |
GRUPA KLASA |
POZ. GR. |
CZAS KARY |
ŁĄCZNY CZAS | STR. LID./POP |
ZM. |
1. | 2 |
Grzyb/Hundla
Škoda Fabia R5
|
2 | 1 | 25:34 | 25:34 | 3 | |
2. | 7 |
Bouffier/Panseri
Hyundai I20 R5
|
2 | 2 | 25:36.2 | 25:36.2 | +00:02.2 +00:02.2 |
-1 |
3. | 1 |
Marczyk/Gospodarczyk
Škoda Fabia R5
|
2 | 3 | 25:36.8 | 25:36.8 | +00:02.8 +00:00.6 |
-1 |
4. | 4 |
Słobodzian/Kozdroń
Škoda Fabia R5
|
2 | 4 | 25:44.3 | 25:44.3 | +00:10.3 +00:07.5 |
1 |
5. | 8 |
Kotarba/Kotarba
Citroen C3 R5
|
2 | 5 | 26:04.5 | 26:04.5 | +00:30.5 +00:20.2 |
2 |
6. | 11 |
Płachytka/Nowaczewski
Ford Fiesta R5
|
2 | 6 | 26:04.8 | 26:04.8 | +00:30.8 +00:00.3 |
– |
7. | 9 |
Kołtun/Pleskot
Ford Fiesta R5
|
2 | 7 | 26:21.7 | 26:21.7 | +00:47.7 +00:16.9 |
1 |
8. | 10 |
Wróblewski/Spentany
Hyundai I20 R5
|
2 | 8 | 26:32.9 | 26:32.9 | +00:58.9 +00:11.2 |
1 |
9. | 6 |
Brzeziński/Burkat
Ford Fiesta
|
Open 4WD | 1 | 26:55.1 | 26:55.1 | +01:21.1 +00:22.2 |
1 |
10. | 3 |
Kasperczyk/Syty
Ford Fiesta R5
|
2 | 9 | 28:57.4 | 28:57.4 | +03:23.4 +02:02.3 |
-8 |